maandag 1 januari 2024

Gelukkig Nieuwjaar, nog "4 Sleeps"

 Natuurlijk als eerste een heel 

gelukkig, gezond, gezellig, voorspoedig,

fijn en creatief 2024 gewenst.



Reizen, 

een raar fenomeen. Opgeslokt worden door Schiphol

om "even later" in een totaal nieuwe wereld

naar buiten te stappen.


Toen wij gisteren nog in de winkel waren om de

nodige bestellingen verstuurd te krijgen ben ik op de

terugweg gestopt aan de IJsselkade.



Dit huis staat op een prachtige locatie,
wat moet het genieten zijn om hier in de keuken
te zitten en om te kijken naar die rivier beneden je.


Minder leuk als die rivier letterlijk in je tuin staat.
Ik heb het water nog niet vaak zo hoog zien staan.


Echt indrukwekkend.

Nog een paar maanden en dan worden de hondjes weer in de uiterwaarden uitgelaten,
kun je weer wandelen tot halverwege de oude brug,
en met de trap omhoog om zo dat gezellige stadje in te stappen.


Voor Peet een mij duurt het wachten op die zomer geen maanden meer.
Nog vier nachtjes, en dan stappen we vanuit de winter zo 
de zomer in.

Tijd om het weer in Blackheath te gaan checken.
Er wordt ook daar regen voorspeld deze week,
na het weekend wordt het droog, en zullen 
de temperaturen rond de 24 graden liggen.

Niet slecht, en super fijn voor de griep waar
ik maar last van blijf houden.

Jammer dat Frans niet met mij mee kan,
die is er niet veel beter aan toe.

En mijn koffer?
Die is al bijna ingepakt,
zo licht mogelijk reizen deze keer.
Komt bij dat we overal lekker een wasje kunnen wassen.


Tot blogs,

Juud

Remember; Better finished than perfect



10 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een heerlijk vooruitzicht om naar Australië te gaan. Goede reis gewenst en een goede reis daar.

Katrien zei

Veel beterschap, en geniet van je reis!

Annelies zei

Ik wens je een gelukkig, gezond en creatief 2024 toe !
Goede reis en veel plezier.

Marja zei

Heel goede reis en heb het goed daar 'down under' We 'reizen' weer met jullie mee.

Groet,

Floor zei

Wens jullie ook een heel gelukkig, creatief en vooral gezond 2024!
Veel plezier op de reis, heerlijk die temperatuur.
Wie weet word je dan snel weer helemaal beter.

Trees zei

Een heel gelukkig nieuwjaar! En heel veel genieten in het zomerse Aussie!
Gr Trees

Margot zei

Gelukkig Nieuwjaar !

Goede vlucht ..... ( misschien neusdruppels in de tas ? )

Fijn als jij weer reis en verblijf verslag blogt !!!

Gezondheid en plezier bij de Aussies

Annie Kingma zei

Fijne reis en succes daar.
Laat de verkoudheid mooi achter daar.
Maar dat lezen we vast wel
Groetnis Annie

Marion van de Sande zei

Wat heerlijk dat je weer gaat, ik reis een beetje met je mee als je het goed vindt. Geniet van de zon en knap snel helemaal op!

Liefs,
Marion

Marians Quiltblog zei

Maak er een mooi 2024 van. En wat voor start maken jullie om heerlijk op reis te gaan naar de warmte en de zon. Ga ervan genieten en ik reis graag mee. Goede reis, have fun en kom met een schat van ideeën weer terug naar Zutphen. Gr. Marian