De decoraties in de Lamb Inn zijn om
te JATTEN zo leuk.
Ok onze schouw thuis is niet ZO groot,
maar het lijkt er wel een beetje op.
Soort van dan.
Kijk toch eens hoe gezellig,
van de natuurstenen vloer die HELEMAAL
is uitgesleten zo het parket op,
dat er ook niet meer gloednieuw
bij ligt. Gewoon perfect!
De tuin is ook al picture perfect!
Net als de entree terug het hotel in.
En stap de straat op en dan zie je dit.
Waynes Close in Burford, je zou er
zo je intrek willen nemen.
En dan dit, een winkeltje met alleen maar
borstels en bezems. Uiteraard gaat er een
Heksenbezem (die vegen het fijnst)
mee naar huis.
We gaan er niet mee de straat op, je snapt vast
wel waarom. Die bezems laten we nog even staan,
die halen we later met de auto wel op.
Laat je niet foppen door deze foto,
hij is genomen op de doorgaande weg in Burford,
dus zo perfect is het ook weer niet.
Wel enorm mooi!
Sir Lawrence Tanfield, nog nooit van gehoord,
zijn huis zijn we wel voorbij gewandeld.
The Cheese Company.
En een woonwinkel!
Ik had er zo een lekkere stoel, lampen,
bankje etc kunnen kopen.
Vanuit Burford rijden we naar High Wycombe,
naar Anbo Textiles.
Ook daar is het gezellig.
We boffen maar met deze dagen.
En bij Anbo zijn stoffen, heel veel stoffen.
We maken nog een keuze voor Wild Daisies.
Dan rijden we door naar Birmingham en logeren in het Hilton.
Waar niets het doet.
Koud water in de douche, krijg ik de wc niet doorgetrokken,
kookt de waterkoker over, vergeten ze dat je aan tafel zit,
duurt het uren voor je in beeld bent.
Hopelijk werkt het allemaal beter op de beurs.
Eerst eens overwegen hoe ik nu ga douchen,
ik denk gewoon Koud.
Thuis gaat het nu hard. De schilder heeft een stukje
stukloop uit de woonkamer gehaald,
en is ook de trap weer gewoon trap,
met een leuning.
In die gaten komt verlichting,
zodat dit blinde kippetje s'avonds
gewoon veilig de trap op kan.
Voor nu een hele fijne dag allemaal,
Tot blogs,
Juud
Remember; Better finished than perfect.




































