maandag 5 juli 2021

bijna een maand verder


Je zou verwachten dat er, sinds mijn blogje van 
alweer bijna een maand geleden, heel veel
is om te laten zien.
Helaas is dat niet zo. 

Niet dat ik niets gedaan heb,
maar soms ben je bezig en lijkt het niet op te schieten.

Of mijn dagen langer zijn dan 24 uur?
Nee, zeker niet, maar ik patch wel echt overal.
Zoals hier bij de kapper.
Zet mij maar achter in de kapperszaak,
tijdschrift heb ik niet nodig.  
Altijd een naai werkje mee,
zoals hier een van de vele hexagon bloemen die gemaakt
mogen worden voor Butterfly Ball Mystery Quilt.



Aan de roede een stapel projecten.
Sommige hebben meer de aandacht dan anderen.
Projecten voor de winkel gaan natuurlijk voor.


Mijn privé project is nu Sweet William.
Enig om de stoffen dozen in te duiken
om te kijken wat erin zit. 


Keuze genoeg en soms net niet wat je zoekt.
Er komt ook quiltvisite,
wordt er gefietst en ga ikzelf op visite.



De meiden uit mijn eigen kleine quilt bee zijn ook 
bezig met de Butterfly. Voor hun teken ik snel het 
middenstuk en gaat er met deze foto gelijk wat 
uitleg mee.


Afgelopen week waren we op visite bij Annie.
Annie maakt voor Petra Prins Amsterdam
de Annie Elisabeth Stitch Sampler.
Het schiet al een aardig eindje op.



Sweet William is een aantal jaren geleden al door
aardig wat quiltsters gemaakt. 


Zo ook door Annie.


Heerlijk om al haar mandjes te bekijken.


Aafje is bezig met mijn 'geheime project' van
vorig jaar. Het is dat ik hem al gemaakt heb,
anders zou ik zo beginnen.
In september hoop ik weer herenigd 
te worden met mijn quilt!


Voor nu houd ik mij bezig met mandjes,
en Butterfly ball.


Ik heb alleen nog maar lege mandjes,
dat komt natuurlijk goed. Op een dag zullen hier ook de
bloemetjes gaan bloeien.


Fijne avond,

Ik ga mijn rugzak inpakken, 
morgen aan de wandel met Frans. 
Het Kromme Rijnpad, ben benieuwd of we hem 
helemaal gaan lopen, 30 km. 

We zullen zien.


Tot blogs,



Juud

Remember; Better finished than perfect.

 

11 opmerkingen:

Annelies zei

Heerlijk naar al die quilterige foto's te kijken. Veel plezier morgen !

Marguerite zei

Wat leuk al die projecten!
Ook ik ben steeds meer verslingerd aan lopen al zijn mijn afstanden nog niet zo lang.
Veel plezier en hopelijk is het niet te warm en te nat.

Floor zei

Niets is zo heerlijk dan in je vele lappendozen te duiken op zoek naar dat juiste lapje. Natuurlijk heb je dat soms niet :-)
Maar soms weet je ook dat je het "ergens" heb, maar in welke doos of lade???
Dat kost soms heel veel tijd, maar jij quilt echt overal, zelfs bij de kapper!
Die mandjes zijn zo schattig. Zou zelf het liefst alleen die bloemen maken die er in komen.
Je kunt het ook zo goed uitzoeken hè. Gaan wandelen op een regendag. Dat is tenminste wat de weerman beloofd had.
Veel plezier en deze keer niet verdwalen hoor :-)

Coby Breitner zei

He gezellig, veel te lang geleden een blogje. Sweet William ben ik ook ernstig over na aan het denken......

Annemiek zei

Tijd vliegt zeker en voor je gevoel nog niet genoeg gedaan. Herkenbaar. Maar soms nemen projecten veel tijd in beslag. Geeft niet als je maar lekker gezellig bezig bent ook met elkaar. Veel wandelplezier met Frans. Groetjes

Phyllis zei

Allemaal inspiratie, heerlijk al die projecten.
Ik wens jou en Frans een mooie dag toe. Wandel ze!

Dientje zei

Snel gaat de tijd zeker. Ik heb net een maand camping in Drente achter de rug. Voorbij gevlogen. En tijd kun je maar beter nuttig besteden, ook bij de kapper. Ik neem morgen maar niets mee, met alleen knippen is er niet veel tijd voor handwerk, haha. Ondanks het snel voorbij vliegen van de tijd, laat je toch leuke werkstukken zien.
Veel plezier met wandelen, ik hoop dat het droog blijft en aangenaam van temperatuur. Groet, Dientje

Margot zei

Wel Juud , jij & je husband waaien vandaag , met deze zuidwester , zeer snel door die 30 km heen ! Niet als je toevallig ook zuidwest loopt ! Nee dan pak ik toch vandaag even de quiltnaald & draad !!

Maar heel fijn om al dat mooi's hier op de fijne foto's te zien !

Michelle zei

I try to walk every morning, but it usually turns out to actually happen four days a week. I walk two miles, and I plan my life while I'm doing it.

I can't keep my fabric in boxes. I keep my projects in boxes, but my fabric is all out on shelves, so that I can see it. It inspires me.

Janet zei

Your baskets are beautiful made with such lovely fabrics! I can’t wait to see your flowers that bloom in them! How lovely to see Annie’s finished quilt - gorgeous baskets!! Enjoy your walk!

BezigeBijMirjam zei

De lege mandjes zijn ook al leuk!👍🏼😀