woensdag 26 juni 2024

Home Sweet Home

 We zijn weer thuis,

de terugreis was redelijk Koekie Eitje.

Als je al vertrekt vanuit Folkestone dan is de 

reis naar de trein in een half uurtje gepiept.

En sta je zo aan de overkant!


Maar eerst het ontbijt.
Je kunt best pachen als je toch moet wachten op;


een full english breakfast


of op een yoghurt met een boterham
die wacht op een gebakken eitje.


Weer een hexagon bloempje af!


Terwijl we bij de trein staan te wachten komt
er een motorclub, compleet met colors en rangen,
(president, vice president, etc etc)
Opzich niet bijzonder. 
Zeker, wanneer je, net als ik, geen jota om 'brommers'
geeft.


Iets later komt deze Goldwing met aanhanger ook in de rij staan
achter de "motor gang"
Toch maar even een foto maken, wel is waar vanuit de auto.


Wanneer weer ietsje later deze scooter bende 
ook in de motor-rij komt te staan is voor mij het feest compleet.

Harley rijders met colors,
een Goldwing met aanhanger, compleet met bloemetjes 
en een deurbel,
om af te sluiten met Scooters.

Natuurlijk stap ik uit en maak wat foto's.
Wat een leuk contrast.


Spannender wordt het niet deze maandag.
Ik zit lekker achterin, tussen mijn naaispullen.
En maak nog wat Hexagon bloemen.


De stapel is aardig gegroeid.


Deze mogen straks allemaal een plekje vinden
in de quilt.

Na de nodige wassen gedraaid te hebben thuis
is het ook weer tijd voor de sportschool,
die heel toepasselijk
"Good Habits" heet.


Het was weer heerlijk,
vanmiddag ga ik nog een keertje.


Na de sport zit ik heerlijk in de voortuin
aan een bakje yoghurt en een koffietje.
Het leven is goed.
Zeker zo in het zonnetje.

Fijne dag allemaal,
ik ga de les van zaterdag voorbereiden.


Juud


Remember; Better finished than perfect!

5 opmerkingen:

Marguerite zei

Eenmaal thuis begint het normale leven weer.
Al lukt dat met dit warme weer niet echt.
Wel goed voor het drogen van de was.
En lekker na genieten

Annemiek zei

Op de Ferry naar Schotland ook veel motoren en fietsers. Mooi land om et op deze wijze door heen te trekken. Weer fijn in je ritme. Succes met les voorbereiden. Het is vandaag regen hier. Ga maar wat borduren.

Floor zei

Zo'n bakje yoghurt kan me wel bekoren, maar ik ril als ik dat Engelse ontbijt zie.
Maar jullie hebben genoten en nu weer fijn thuis.
Nagenieten en de hexjes een plekje geven.

Trees zei

Die gang naar de sportschool vind ik heel goed van je!! Blijven doen!

Marion van de Sande zei

Ook heerlijk om weer thuis te zijn toch? Bij jou is een vertrek nooit ver weg.