woensdag 19 juni 2024

Cowslip Workshops dag 1


Op dinsdag zat de ruimte goed vol.
En hebben de deelneemsters de keuze uit een project,
ten petals, abes garden, durham,
la reine, Rosamunde en de project bag.
Ze worden allemaal gekozen.

Het kiezen van het project gaat sneller dan 
het uploaden van de foto's.
Om de foto's van mijn telefoon naar mijn
laptop te krijgen duurt minstens 12 uur.

Om nog maar te zwijgen om de foto's op het blog te krijgen.
Ik ben gisteren begonnen en vanochtend had ik dan
een aantal fotos erin staan.



De projectbag met een eigen middenstuk,
de haas werd hup aan de kant geschoven.
Hoe leuk is dat!



Wanneer de dames naar 'the barn' gaan om te lunchen
loop ik even de tafels langs.


Heerlijk om al die troepjes bij elkaar te zien staan.
Enige speldenkussens, naaldenmapjes.


Leuk om de quilts weer voluit te zien hangen.


Geweldig mooi stuk hout met magneet voor je naalden.
Je zou het zo willen kopen, maar dat heeft
iemand anders al gedaan.


Cowslip staat ook synoniem aan een mooi servies.
Prachtige schalen, zelfs in "the Barn" wordt 
er zo gezellig gegeten.


Avonds worden we bij Jo uitgenodigd om te komen eten.


Ook bij haar in huis ontbreekt het niet
aan de kunst.


Borduren, deze van Stacy Nash, door Stacy Nash.
Leuke poppen en uit de hand gemachine naaide
vrouw met paard.


Afgelopen maandag avond werden er enorm veel
quilt geshowd, hier nog een paar.


gewoon voor de lol!


Deze toeschouwster was wel heel erg leuk.
Haar zoon is verliefd geworden op een Nederlandse
en woon inmiddels in Leiden.
(arme vader en moeder).

Haar eerste Nederlandse-ik-bezoek-mijn-zoon-en-schoondochter-trip
heeft ze omgezet in dit werkstuk.
Vol trots liet ze het zien.


Uiteraard zijn er meer foto's, maar
helaas zijn die nog niet gesynchroniseerd.
Dat ben ik ook pas sinds gisterenmiddag aan het doen.

het is super 

L*A*N*G*Z*A*A*M


Tot blogs,


Juud







 

4 opmerkingen:

Janet zei

It's always lovely to see and hear how the workshop goes.

Francien zei

O. Judith wat is het toch altijd leuk te lezen over jullie buitenlandse trips!!
En al dat moois, ik heb weer genoten, liefs en groeten voor jullie.
Francien

Annelein zei

Wat een heerlijke dagen hebben jullie... ik geniet mee...

Katrien zei

Dat ziet er gezellig uit.
Veel plezier!