vrijdag 1 mei 2020

Lekker werken

Gisteren hebben Gerda en ik 
heerlijk gewerkt in Zutphen.

De webshop heeft de nodige
aandacht nodig,
en wij ook!

Je mist elkaar echt. 
Los van de klanten,
de workshops en alle andere gezelligheid.



We zijn personal shoppers geworden.


de opdrachten komen per mail,
of privé binnen.


Zoals deze klant,


Die graag verder wil met de Queen Victoria.
Wat is er leuker dan zoeken naar goede
repro's met het origineel in handen?


En dan de lunch. Koffietje halen bij Kaldi,
en waar Gerda eet uit een broodtrommeltje 
maak ik altijd mijn broodje ter plekke klaar.
Peper en zout, (volgens Gerda "het kruiden rek")
 in dit geval een gekookt eitje van thuis.
Eiersnijder mee, we lachen er hartelijk om.
Gerda had haar broodje keurig in vieren gesneden,
die dacht 'ik ga lunchen met juud'
moet het wel wat 'netter'.
Wij lagen dubbel van het lachen.


En te kwijlen over al dit moois!
Pakketjes die klaar gemaakt worden voor
Mary Gibbs 1812


Mooie pindot pakketjes om 
zelf de keuren en de diversiteit te kunnen
proberen.


Tot dik na vijf uur zijn we, lachend,
bezig geweest. 



Fijn weekend,


Juud


Remember; better finished than perfect!

9 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Ja het was heerlijk werken ....en lachen....zal blij zijn als alles weer wat normaler is.....
Ben nu aan het spelen met de nieuwe pindots...wat een kleurtjes he....nog één rand van de Mary Gibbs.....en dan weer los op een ander project...
Fijn weekend !

Wilma zei

He gezellig!

Dientje zei

Ik hoor jullie al lachen en geinen. Groet, Dientje

Annemiek zei

Gezellige collega's, goud waard !

Phyllis zei

Heerlijk! Lekker samen werken in de winkel, samen snijden, stoffen kiezen, koffie drinken, lunchen. Wat missen we dat allemaal. En de winkel ook. Kanniewachten totdattuh jullie weer open gaan...

Ineke zei

Een dag met een dikke gouden rand. Wat heerlijk om collega's te zijn!!!

Floor zei

Heerlijk toch dat lachen! Meestal om niets, maar we blijven meisjes toch? Dus wordt er gegiecheld. :-)
Die pindots zag ik op de site van de winkel..... zo mooi al die kleuren zo bij elkaar.... zou ze allemaal wel willen...
Maar ik heb al zoveel stofjes...

Coby Breitner zei

Och heerlijk jullie zo weer in de winkel te zien. Wat graag willen we toch met zijn allen. Tenzij ik een stofje ken, maar liever wil ik het met eigen ogen zien en voelen natuurlijk bestel ik zelden. Hoop dat we snel weer overal life kunnen winkelen ook al is het dan soms op afspraak.

Yvonne zei

Wat fijn voor jullie dat dagje werken. Wat kan een mens daar van opknappen. Dingen die we altijd voor lief namen zijn nu heel speciaal. Dat vind ik wel een voordeel van deze tijd. Weer leren de kleine dingen te waarderen. Dat normale menselijke contact dat hebben we zo nodig he? Ik moet 1 keer per maand naar het bureau om dingen uit te printen en zo die ik thuis echt nodig heb. Vorige maand was ik helemaal alleen, pas toen ik weg ging kwam er een collega, dan is het een feest elkaar weer te zien.....
Hopelijk komen er snel meer van dit soort dagen om naar uit te kijken! Fijn weekend en hugs!