maandag 25 mei 2020

Zalige Zondag

Lekker uitslapen en dan door met
het 'je weet wel project'

Het krijgt nu echt gestalte,
nog even hard door werken en dan is er een 
top klaar.


1.40 breed, nog niet, straks wel.


Ik laat mij heel even afleiden door de sterren 
van Karen.
Ik zou er een onesie van kunnen maken.
De grote diamanten die de sterren
verbindt is een stofje die ik van 
Judy Newman heb gekregen.
Het is een mooie grijs blauwe
die nauwelijks opvalt.

Ik heb er meerdere blauwen tussen gehad,
maar ze vroegen te veel aandacht.
Ik houd het dus op deze.

Om de keuze definitief te maken heb
ik al een rij blauw/grijze diamanten eraan gezet
en er dus een tweede rij aan verbonden.

Van achteruit naaien houd ik niet, 
dus dit is het.


Leuk dat poseren voor de foto,
maar eh op de achtergrond het 'je weet wel project'
vol in beeld.

Ook mooi stom, na wat gespeel met de 
telefoon hadden we dit!
Wit vlak, rood kruis.


Lunch, wanneer er visite is betekend dat
vaak een tosti.
Op een leuk bordje ziet dat er best gezellig uit.
Smaakt het gelukkig nog veel beter.


En een sterretje makkelijk?
Hmm niet altijd.
"ik kan wat" hoorde ik zuchtend 
uit de mond van Annemarie.


Hilariteit alom.

Enfin, Annemarie aan de sterren,
ik ook heel even, maar dan toch door 
met het 'je weet wel project'

Fijne week,


Tot Blogs,


Juud




Remember; Better finished than perfect!

9 opmerkingen:

Floor zei

Prachtig die stroken met sterren, en ze staan je ook heel leuk Judith :-)
Tja... een foutje maken doen we allemaal wel eens, maar dat hoort er zo bij.
Zo jammer dat je een deel van de foto hebt wit gemaakt. Had niet gehoeven hoor, het was ons vast niet opgevallen haha (wel dus)
Ben benieuwd wanneer we het mogen zien.

Dientje zei

Haha, wat kun jij goed wegwerken. Dat je het nog op tijd zag. Ik vind de sterren prachtig, krijg er zo weer zin in. Groet,
Dientje

Ineke zei

Mooi opgelost met zo'n groot wit vlak met rode ster ;-) Prachtige sterren en heerlijk om samen steekjes te zetten! Groetjes, Ineke

Coby Breitner zei

Een fashion-quilt hi hi, superleuk!

Yvonne zei

Toch jammer dat je oog viel op dat geheime project dat per ongeluk op de foto staat..... hadden we ons mooi kunnen verlekkeren.....
De sterren worden prachtig met dat subtiele blauwtje als achtergrond. De tosti ziet er goed uit!

Annemiek zei

Heerlijke zulke lazy zondagen, en toch gezellig.

Phyllis zei

Je maakt ons nu wel heeeeeel nieuwsgierig!

Marian zei


Mooie sterrenstroken, grappig dat je geheime project er ook bij stond. Ik begin wel heel erg nieuwsgierig te worden. Maar ik neem aan dat het niet eeuwig een geheim hoeft te blijven :-) We zullen het zien.

Uplay365 zei

Ben benieuwd wanneer we het mogen zien.
Je maakt ons nu wel heeeeeel nieuwsgierig!

ทางเข้า ยูเพลย์365
VSCR888