maandag 4 mei 2020

Lekker bezig

We zijn lekker bezig. 
We snijden en snijden,
en snijden en snijden,
shoppen voor onze klanten
en snijden vrolijk verder.


ze vliegt eruit!


En staan Gerda en ik te kwijlen boven de dozen.
Het is ZOOO MOOI!
Niet normaal meer.


Waar ik weer druk mee bezig ben is de 
Pretty Little Pots van Wendy Williams.


Makkelijk te maken,
niets moeilijks aan.
Wat vilt,
garens,
en ondergrondjes.


En laten we nu net allemaal
HELE MOOIE PINDOTS
in de winkel hebben gekregen.

De perfecte kameleon deze stoffen.



Moeiteloos laten ze zich gebruiken.
Zoals hier de Apricot


En hier de apricot nogmaals.
Ziet er toch weer anders uit?



Deze twee zitten lekker op een cream
two tone.


Over deze Ruby heb ik zitten te dubben,
wel of niet doen?
Maar who cares, gewoon doen.
Altijd.
Gewoon proberen, en als het niets
is.....
Nou dan kun het altijd nog veranderen.


Ik ga los met de pink


Maar ook de Pindot Camelia
moet eraan geloven!

 Deze kleur doet het meeste denken aan Bazooka Kauwgom Roze.
Gerda zei dat van de week,
en ze heeft helemaal gelijk.

Ik vind het een super leuke klus.
Het werkt ontspannend.

Twee blokjes ga ik overnieuw maken, 
niet omdat ze niet leuk zijn,
maar omdat ze niet op een 
Pindot achtergrond zitten.
Dat vind ik nu zo zonde.
Die moeten maar een andere home
vinden.

Fijne dag verder vandaag.

Juud


Remember; Better finished than perfect!



6 opmerkingen:

Yvonne zei

Ja hoor, mooi die Ruby. Die knalt er straks lekker uit! Ze worden echt enig allemaal, echt van die: 'daar blijf je naar kijken en wordt je blij van blokjes'.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat een gezellig blogje weer....
Is het juist niet leuk om ook wat andere achtergrondjes te hebben. Maakt het juist levendig...Maar het is jouw top, jouw smaak, jouw idee.
Juist één van de leukste dingen van patchen, de stofjes zoeken. Heerlijk.

Floor zei

Wat zijn jullie toch heerlijk bezig met de lapjes.
Veel snijden en dan te staan kwijlen boven de dozen.
Bah, iedereen krijgt dan natte lappen :-)
Geniet maar fijn verder van die leuke blokjes met prachtige achtergrondstofjes.
Jullie hebben volgens mij het leukste beroep van de wereld.

Dientje zei

Ik geniet elke keer van de pots die je gemaakt hebt. De pindots zijn prachtige achtergrondjes. En ik snap dat jullie genieten van de dozen met prachtige stoffen. Een genot om te werken in de winkel. Groet, Dientje

Ineke zei

Ohhh...die pindots, ik moet er toch eens voor zitten, om te bestellen, zo mooi!!! Gezellig blogje Juud

Phyllis zei

Ja, prachtig die pindots, nu al een echte klassieke stoffenserie.
En Bazooka kauwgom, oooooh, dat heb ik toch veel gesnoept vroeger, daar kon je hele grote kauwgom bellen mee maken!