donderdag 7 mei 2020

Update



Wandelen, een (bijna) dagelijks terug
kerende routine. 
Op bevrijdingsavond liep ik met Wilma
een rondje hier in het dorp.
Het is een gedeelte van het Laakpad,
een klompenpad.
Of ik het hele pad echt mooi vind?
Nee, sommige stukken zijn prachtig,
maar je loopt veel verhard en dat is 
niet wat je verwacht van een klompenpad.


Maar dit stukje, zo door de weilanden,
is erg mooi!


Helemaal leuk om ook over 
opstapjes te moeten stappen.


En er is ook nog tijd voor naald en draad.
Wilma aan haar project In Full Bloom,
een nieuw blok van de maand
dat in juni bij Petra Prins in Amsterdam start,
en mijn Pretty Little Pot.
Verschillend en toch hetzelfde.


Woensdagochtend vertrok ik zo naar de winkel.
De orders alvast uitgedraaid zodat 
Gerda en ik gelijk aan het snijden kunnen.



Inmiddels ook open op afspraak.
Dat werkt erg goed.
Ik realiseer mij dat dit er 'vreemd'
uitziet.
Waar je naar kijkt is de achterkant van de
Victoria, de originele wel te verstaan.


Deze klant heeft bedacht dat te willen 
benaderen.


En dat is echt wel goed gelukt.



We nemen de tijd om goed te zoeken.


En uiteindelijk lukt dat natuurlijk ook gewoon.


Weer later op de dag zien we deze 
PRACHTIGE QUILT!
Een plaatje, ik heb er enorm van genoten.


En zo zitten we dan, te vouwen.....


Labels te draaien, klanten 
informeren dat hun pakketje verstuurd wordt.


Onze laatste klant is een bekende.
Ze winkelt op haar gemakje,
neemt onder andere de nieuwe Quilt Mania mee.
Een quiltmania waarin wij zelf nog niet in gebladerd hebben!

Vandaag gaan we weer,
dan zijn we een dagje Personal Shoppers!

Tot blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect!

8 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Och heerlijk he en dat alles weer versoepeld wordt. Zo langzamerhand komen we er wel met zijn allen.

Phyllis zei

Ooooh, ik wist niet dat jullie weer open waren (op afspraak), top!

Marguerite zei

Wat heerlijk dat binnenkort alles weer wat normaler lijkt te gaan worden.
Mooie stoffen komen er weer voorbij.
Probeer ook elke dag een stuk te lopen alleen hebben wij geen bossen.

Floor zei

Wat fijn dat jullie weer klanten ontvangen, dat is toch beter dan alleen pakjes versturen.
Mooie quilts zien, adviezen geven en gezellig even bijpraten.
Kortom weer wat meer genieten. Fijn dat je ook van je steekjes geniet.

Conny's-blog zei

Fijn dat er weer klanten kunnen winkelen nu, heerlijk om die mooie stoffen te bewonderen ook.................liefs.Conny

Dientje zei

Mooie stoffen hebben jullie gevonden bij de originele. Heerlijk zo'n dagelijkse wandeling. Fijn dat jullie weer beperkt open zijn. Groet, Dientje

Yvonne zei

Anders, maar ook weer leuk lijkt me het om van die mooie pakketjes te mogen versturen. Andere contacten, intensiever ook denk ik als het op afspraak gaat. Jullie zijn er in ieder geval druk mee, en dat is fijn.
Ik geniet ook mee van jullie wandelingen, heerlijk door de natuur en goed tegen alle Corona stress.

Carine Remmery zei

Fijn te lezen je blog en avonturen . Gr Carine