dinsdag 29 oktober 2019

Houston dag 6, snijden en market


Jullie zijn schatten!
Het enige wat je hier leest is dat we staan
te snijden, snijden en nog meer te snijden hebben.
En dan toch leuke reacties achterlaten! 

Morgens begin ik met mijn Hexagon-Star-a-Day,
Dan is die in elk geval gemaakt. 


Helemaal happy in de Love Seat!
Helemaal voor mijzelf,
er liggen zoveel troepjes om mij heen
dat er voor een ander gewoon geen ruimte is.
Heerlijk zo een bankje,
moet ik thuis ook eens naar kijken!


Peet moet nog een bies tegen zomen. 
Zo zitten we allebei even te prutsen.


En dan moet er echt gesneden worden.


Een gasfornuis, 
is die bijzonder?
Nee niet echt, maar mijn oog valt op de deur.


Alleen in Amerika vind je dit soort van 
patriotisme. Geweldig toch!
Een sticker die je vol trots vertelt
dat Whirlpool al langer dan 100 jaar
een Amerikaans bedrijf is. 


Alles goed en wel, 
al kletsend gaan de blauwe pakketjes 
door onze vingers 


In een volgende, korte pauze,
begin ik hoopvol aan een tweede ster.....


Maar nu zijn de pindot charmpacks aan de beurt,
en die komen er niet vanzelf!





We gaan weer naar Market.
Er zijn nog classes available.
Leuk hoor, zou zo mee willen gaan doen.


We lopen snel nog even de tentoonstelling op.
En zien dan dit!
Wat een geweldig mooie quilt.
Geïnspireerd op een workshop van Di!
Met onze Barnsley rand en panel. 
ENIG!








A whole cloth uit 1881! 
Wat een snoepje!










De tentoonstelling is echt groot. 
Je kunt hier gemakkelijk een hele dag vertoeven.



Een prachtige Love Entwined.


Mooi modern, helaas kon ik zo snel niet
zien welk kaartje nu hierbij hoorde.
Dan maar zo,
mijn dank aan de maakster,
Prachtig!


Wendy Williams, zo herkenbaar,
niet met wolletjes maar in stof.
Het is een Beauty!



Terug bij Mary en Joe.


We brengen er vast wat stoffen naar toe.


Ook wordt er opgeruimd. 
Market is geweest, er wordt 
omgebouwd naar Festival.
Dat gaat woensdagavond om 17.00 uur
van start. 


Lading twee brengen we ook vast weg.


En wordt er vanaf boven verlangend gekeken
door de cursisten naar de beursvloer.
Nog even en we gaan echt van start.

Vanavond hebben we visite,
zo leuk.
Joe en Mary
en 
Karen en Paul Styles.


Terwijl er in de keuken hard gewerkt wordt
zit ik een beetje op mijn gat te bloggen.

Tja je kunt natuurlijk ook niet alles!

Hexagon Star a day stand dag 6; 14



Tot blogs,



Juud

Remember; Better finished than perfect

12 opmerkingen:

Dientje zei

Jouw sterren worden mooi en het tempo blijft. Mooie quilts laat je weer zien. Groet, Dientje

Rita zei

Wat heerlijk om daar te mogen rondlopen en straks te verkopen. Je sterren worden heel mooi en je kunt daar vast nog leuke en mooie lapjes scoren.

christine zei

Oh ik zag een prachtige ,,batimor ,,van mary koval kan dat ? Bij een foto van jou.
Heerlijk om daar rond telopen gezellig hoor. De sterren zijn leuk om tedoen .
Ik geniet volop van jullie belevenissen. Festival is dat de tentoonstelling of de beurs?

Marguerite zei

Wat een heerlijk blogje weer voor bij de thee..
Veel plezier vandaag.

Floor zei

Wat een prachtige quilts laat je hier zien Juud. Wat heerlijk om dat allemaal in het echt te mogen bekijken.
Denk haast dat je daar wel een week kunt rondlopen, vooral als jullie ook van start gaan samen met alle anderen.
Die blauwe stofjes zien er prachtig uit. Weet ook niet waarom ik opeens zo van blauw ben :-)
Leuk die filmpjes weer. Gelukkig naast al het werken ook genieten.

Monique De Canne zei

Dankjewel Juud voor jouw blog!
Ik geniet er van om mee te ‘lopen’!
Wish I was there!
Ik denk dat ik dit toch maar op m’n ‘to do’ lijstje ga zetten...
Definitly! 😘

Marja zei

Dat was weer heerlijk mee genieten, succes verder met opbouwen!!

Groet

Wilma zei

Je bouwt de spanning al op ;-)
Wat en mooie Barnsly quilt.
Veel plezier

Marianne zei

Het is niet saai hoor, om je blog te lezen! Ik vind het gezellig en geniet volop mee met al jullie dagelijkse bezigheden en avonturen. Zijn we er toch een beetje bij;)
Groetjes Marianne

Yvonne zei

Jullie hebben al zo veel gedaan de afgelopen dagen.....dat kan niet saai zijn.
Prachtige quilts hangen er weer!

Coby Breitner zei

Ja ja snijden snijden voor jullie, maar wij dromen gewoon dat we daar ook op het festival mogen lopen. Have fun girls!

Phyllis zei

Wat een mooie quilts laat je zien, jammer altijd he, dat : Maker Unknown. Labels, labels, labels.
Gezellig een avondje bezoek, dat hoort er zeker bij, ontmoetingen, bijkletsen, samen eten en drinken.