vrijdag 30 juni 2017

Scrappy Summer Saturday and Susan Smith


Net voordat ik op vakantie ging naar de USA met Frans 
kwam Susan Smith naar Nederland.
We baalden ervan, niet dat ze naar Nederland kwam,
maar wel dat Frans en ik net in deze tijd
onze reis gepland hadden.

Niks gezellige logeerpartijen!
 Niks samen naar workshops, niks, niks, niks.


Goed we missen nu eenmaal meer dan we mee maken 
en kan een mens niet alles.
Maar toch......


Het was jammer !

Maar een middag in de zon!
Een middag met elkaar aan tafel!


En een is ook beter dan geen,
maar toch.....




Een dag bleek voldoende!
Aan het eind van deze dag hadden
we voldoende voor
1001 ideeën!
(en jaren werk!)




Dit kleine poppen-wieg-kleedje!
Die lieve Susan kleurtjes,




Die zo perfect matchen bij mijn 
zomerse-miss-marple-hoedje.




En Scrappy Summer Saturday
(en misschien wel Sunday)
was geboren!

We gaan het maken op de wijze
waarop Susan al haar applicaties maakt.
Lekker needle turnen en met Baste-it-glue!


Zaterdag 29 juli in Zutphen,
ik zal er zijn!
Jij ook?

Aanmelden kan HIER




Tot blogs,




Juud



Remember; Better finished than perfect!




4 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een lief quiltje! Je hebt maar even nodig om de ideetjes weer te laten borrelen zo blijkt maar weer!

Annemiek zei

Hi Juud, heb me van de week aangemeld hoor. Zo een leuk klein quiltje wil ik wel maken. Groetjes Annemiek

Shirley zei

I love that phrase needle gymnastics. It is a lovely little project.

Anny zei

Wat een schattig dekentje!