woensdag 20 november 2013

Robin’s Nest

Robin nadert nu echt haar voltooiing!
Gek dat het nu dan bijna gepiept is.
DSC01272
Het weekend ben ik druk geweest om de ontbrekende hexagonen te maken en te appliqueren.
En zoals het zo vaak gaat met quilten kun je je toch enorm verkijken op de hoeveelheid werk die dat inhoud!
DSC01294DSC00570
Maar het is gelukt, ook de hoekpunten zijn bijna klaar.
Ik moet nu toch echt geduld hebben voordat er
weer een enveloppe van Petra komt met
daarin de laatste stofjes.
Bijna alles is op,
de laatste beetjes heb ik afgelopen week in
een enveloppe gedaan en opgestuurd
naar quiltvriendinnetjes.
DSC01289DSC01279
En een quilt op de grond?
Helemaal niet erg vindt Sjaak.
Ligt altijd wel lekker,
zo lekker dat ik echt heel veel
foto’s heb kunnen maken.
DSC01291
Hier zelfs de oortjes plat;
“Ik blijf liggen hoor, of je het leuk vindt of niet!”
DSC01297
En dan afgelopen vrijdag bij Petra Prins…….
Ik wilde graag kijken voor een achterkant,
en dan moet het wel gek gaan wil je geen stofje kunnen vinden. Gek genoeg ben ik voor dit lapje gevallen.
PRACHTIG vind ik het,
maar waarom dan GEK?
Nou omdat ik het eigenlijk helemaal niet zo mooi vond,
te grafisch en daar houd ik niet zo van.
Maar voor Robin vind ik het helemaal SUPER MOOI.
 
Wat ook leuk was is dat ik van LZ’tje al
verjaardag geld had gekregen,
en die centjes nu ook mooi in deze lap zitten.
Dank je wel LZ.
 En zo ligt Robin er nu bij...
In afwachting van!
 
 
En dan wens ik jullie vandaag
allemaal een heerlijke dag toe,
 
Fijne dag,
 
Doeg Juud

36 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

dat is wel het voordeel als je elk pakketje gelijk verwerkt....dan heb je wel even een toppie!!..;0)
Mooi de achterkant...ik vind het juist zo'n mooi stofje...die kleur past ( bijna) overal zo mooi bij...
en Sjaak..is maar een bofferd...;0)
Fijne dag..

Noa zei

mooie achterkant heb je er voor uitgezocht

Else zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt een mooi achterkantje uitgezocht dat gaat weer een SUPER mooie quilt worden. Fijne dag knuffel van mij

Grit zei

Your quilt looks really fantastic.
Greetings Grit

Carin zei

Zucht ... dit blijft een van de mooiste quilts die ik ooit gezien heb, het is gewoon een plaatje. De combinatie van het blauw met rood/rose vind ik schitterend !!!!
Mooie foto's van Sjaak !
Je achtergrondstof past er geweldig bij.

Carin zei

En dan vergeet ik je nog helemaal een ontzettend fijne verjaardag te wensen ... GEFELICITEERD met je verjaardag !!!!

quilting Jeannet zei

Het blijft een hele mooie quilt, en dat is ook met het achtergrondstofje.

Phyllis zei

Mooie quilt en mooie achterkant stof. Ik begrijp wat je bedoelt met 'te grafisch', maar gek genoeg heb ik zo'n patroon wel eens op een stofje in een antieke quilt gezien, volgens mij in het geel. Dat viel me toen al op omdat ik het zo modern vond.
Het past hier supergoed bij.

Martine zei

Mooi achterkantje. Een stofje waar beweging in zit en waar je naar blijft kijken.

Marga (MarPie) zei

De Robin word echt te gek en die achterkant, tja, die past er helemaal bij.

Groetjes,
Marga♥

Heleni zei

Ooh wat is Robin mooi, Judith. Prachtige kleuren en het patroon blijft schitterend.
Wat kleur betreft past de achterkant er perfect bij.
Fijne verjaardag vandaag.

Karen Styles zei

Beautiful Juud, its is lovely to see your quilt nearly finished.

Guusje, zei

Hij is prachtig. En bijna klaar geweldig hoor de achterkant is idd perfect. Wat een leuke foto's van Sjaak.

Berna zei

Ook hier van harte gefeliciteerd vriendinnetje! Dat het maar weer een mooi jaar mag worden met veel mooie lapjes.
Je Robin is een bjoetie maar dat had ik zeker al een keer gezegd?
Een fijne dag en tot vanavond!

Ineke Original zei

Helmaal geweldig!

Annelies zei

Schitterend !!! En ik zei het al op Facebook, van harte !!

Nathalie zei

Wow hij is prachtig judith!

Rennie zei

Ik had je al op FB gefeliciteerd, maar bij deze alsnog. Geniet van je Robin. Je hebt hem echt mooi gemaakt. I love the backing! De kleur is ook zo mooi. Past er precies bij.

Manuela zei

Your quilt looks so fantastic.

Greetings, Manuela

Quilting Moesje zei

Gefeliciteerd hoor ! Met je verjaardag en met je mooie Robin:0))
Wat een mooie stofjes zie ik, de bloemetjes op de achtergrond zijn ook al zo leuk!
Sjaak heeft goede smaak; 0))

Groetjes,
Simone

Judith zei

WAUW, hij is super! inderdaad gek als zo'n grote quilt, waar je al tijden zo mee bezig bent geweest, dan "ineens" zijn voltooiing nadert ;0) gek stofje, maar past prima! een verrassende achterkant!

christine zei

prachtig is die en de achterkant die hoort er gewoon bij. op fb had ik het al gedaan maar hier nogmaals van harte met je verjaardag dat er maar mooie dingen voorbij mogen komen komend jaar .christine

Yvonne zei

Mooie lap stof, voor altijd verbonden aan deze verjaardag en heerlijke foto's van Sjaak!

Ageeth Dorsman zei

In de eerste plaats van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Wat een schoonheid is je Robin's Nest
toch, zucht... En het lapje voor de
achterkant is gewoon perfect!
Mooie foto's van Sjaak, wat een leukerd is het!
Groetjes van Ageeth

betty prins zei

Een mooi achterkant stofje voor een prachtige quilt!!!

Vlijtige Handjes zei

Prachtig een lust om naar te kijken!!

marianne zei

Nogmaals proficiaat en laat je maar lekker verwennen vandaag.

Wilma Kuin zei

PRACHTIG,.. en laat je maar lekekr verwennen vandaag,.. gefeliciteerd!!

Sis Voorn zei

Wat een schattige Sjaakfoto's...
Tja, wie niet op de bank mag... gaat lekker languit op vrouwtjes quilts ;))

Floor zei

Die eigenwijze Sjaak toch!
Gelukkig had hij geen modderpootjes.
Wat fijn dat die pracht quilt bijna af is.
En de achterkantstof is ook prachtig.
Heb dat stofje ook, en ik herken er nog meer.
Allemaal mooi natuurlijk.
Straks lekker aan het quilten beginnen.

Anoniem zei

Alsnog gefeliciteerd en wat een prachtige top is het geworden. Mooie achterkant ook. Wat zal het geheel straks mooi zijn. Groetjes Wilma

Marians Quiltblog zei

Wat is jouw Robin mooi geworden en wat een werk!. En die achterkant mag dan wel grafisch zijn maar geeft de hele quilt een prachtige uitstraling denk ik.
Fijne dag,
Groet marian

María zei

Precioso,precioso, precioso!!!, me encanta!. Un beso muy grande.

carina zei

Echt als een speer gemaakt zo snel. Je zou bijna zeggen dat je heel de dag de tijd hebt..... Gefeliciteerd heb ik je al!, maar natuurlijk nog vele jaren, en prachtig stofje zou toch bizar zijn als je niet bij Petra zou kunnen slagen

jolanda zei

Wat is dit toch een supermooie quilt! Jammer dat ik deze BOM niet gedaan heb, want dan had ik nu misschien ook wel zoiets moois op de grond kunnen uitspreiden. ;-))
Het achterkantstofje past er inderdaad erg mooi bij!

Wilma zei

Ow spannend, je zal Robin nog gaan missen.....
Mooie bijpassende achterkantstof! Ach doen honden dat ook? ik dacht dat alleen katten zo ontzettend aangetrokken werden door onze quilts/lapjes/quilts in wording/quilttassen.
Ha ha grappig is dat.

Tot heel snel :O)