zondag 14 april 2024

Nantes

 Na een volle week was het gisteren dan zo ver.

De bus halen bij de Bo-rent.

waar Frans en ik Elsbeth tegen komen. 

Die moesten gisteren natuurlijk ook inladen.


Dan door naar Zutphen.
Wij hadden de afgelopen dagen al behoorlijk wat
ingepakt.
Dus eenmaal in de winkel zat "de kast" er gelijk in,
(Lees; planken en staanders)
vinden de verhuisdozen een plek,
en gaan ook de plastic reserve bakken er in no time in,
3 houten bakken met balen stof,
de toiles,
de patronen,
 de

 N*O*E*M  H*E*T  M*A*A*R  O*P!

Het is werkelijk een kleine verhuizing.
We doen het op ons gemakje, ondertussen maakt petra
haar keuzes voor de stoffen die straks in de kast komen te staan.
Drinken we een kopje koffie, puffen we nog eens flink en pakken 
nog wat vast en dragen dat naar de Bo-Rent.

Al die balen verdwijnen in grote tassen, en vinden door
de spierkracht van yvonne en mijzelf al snel een plekje.


Altijd fijn wanneer het er allemaal in staat!
Nu maar hopen dat we niets zijn vergeten!



Het is nog vroeg in de middag wanneer ik naar huis ga.
De buurman, die uiteraard wel weet van quiltshows en 
veel mee nemen is toch redelijk verbaasd wanneer
hij zich realiseert dat ik in die bus rijd.


Nu is het tijd voor een kopje koffie,
en nog even wat patchen,
ik heb echt nog even de tijd voordat Wilma komt en wij
samen op stap zullen gaan!

En weet je wat ik ook zo leuk vind?
Dat jullie je nu al kunnen verheugen op de blogjes
die gaan komen.
Vergeet Instagram niet, daar plaats ik de laatste
tijd behoorlijk veel op!


Tot in Frankrijk,
en daarna hopelijk in Amersfoort op de
Quiltshow in de Sint-Joris Kerk van 23, 24 en 25 mei.
Ook daar zijn de voorbereidingen in volle gang!


Juud en Wilma 
Little Quiltgang on the move!










8 opmerkingen:

Ineke zei

Ik kijk ernaar uit, jullie perikelen enzo. Succes en veel plezier

Marians Quiltblog zei

Ik kijk uit naar jullie verhalen. Goede reis, rij voorzichtig en heb plezier!
Hartegroet, Marian

Marja zei

Werk ze en veel plezier!

Groet,

Maria zei

Ik kom af, maar ik weet dat het steeds druk is. Misschien zie ik jou, misschien ook niet, geniet er in ieder geval van, groetjes Maria.

Katrien zei

Ik verheug me zeker op die blogjes van jou! Voorpret voor ik zelf naar Nantes vertrek.
Veilige reis gewenst!

Floor zei

Spannend hoor. Ik ga het natuurlijk weer volgen.
Veel succes en een goede reis.

Frederika zei

Geweldig. Er gaat een hele voorberieding aan vooraf. Veel plezier en een goede reis toegewenst

Marion van de Sande zei

Heel veel plezier, ik verheug me nu al op de verhalen!