vrijdag 12 april 2024

Heerlijke dagen

Wat heb ik weer een heerlijke dagen  gehad.

In de winkel hebben wij de workshop Appliquatie afgerond.

Twee groepen die in zeven lessen verschillende 

appliquatie technieken bijgebracht zijn.


Roosje is mijn trouwste supporter, die ligt lekker bij de verwarming,
in haar Directie-Mandje.
Af en toe komt ze even kijken of het goed gaat. 


Afgelopen woensdag hebben we de verjaardag
van Annemiek gevierd.
ERRUG gezellig, traditie getrouw een 
"verjaardags-bee"
dit keer bij Petra Prins Amsterdam.


Natuurlijk moet er dan ook geshopt worden.


En na dat bee-en en shoppen wordt de innerlijke mens niet vergeten.
Bij Van Zuylen happen we er lustig op los.


Voor mij een broodje kroket, kopje thee.
H*E*E*R*L*I*J*K
Mijn moeder nam dat vroeger ook altijd, en geeft mij nog steeds
het gevoel "uit" te zijn.
Grappig hoe bepaalde gewoontes blijven hangen.


Na de lunch gaan we natuurlijk even de stad in.
We wandelen door de negen straatjes,
gaan bij "de Afstap" naar binnen.


Boffen we enorm met het weer.
Gaan langs de knopen winkel,
kopen ergens anders weer mijn favoriete zeep;
Sapone al Melograno
uit Verona Italië.


En gaan we bij de Noordermarkt, bij Winkel 43 aan de appeltaart.
De allerlekkerste in Amsterdam, althans dat beweren ze zelf.
Eerlijk is eerlijk, het was lekker, maar de appeltaart van Elly is en 
blijft het aller LEKKERST.


Altijd leuk die rood, wit, blauw oranje chocolade flikken.
Heerlijk Hollands.

Morgen ga ik de Bo-Rent halen in Amersfoort,
dan door naar Zutphen, gaan we sjouwen, 
sjouwen en nog meer sjouwen.
Weinig Glamour.

Zondag stappen Wilma en ik in de Bus en rijden 
we naar het overnachtingsadres in Nogwat-en-bray.

Dan gaat de fun beginnen!
Wij hebben er zin in.

Natuurlijk ga ik weer filmen in Nantes, dat komt
op mijn Facebook en Instagram Account te staan.

Ik zeg' Vive la France,
Vive Quiltmania!'

Bon Weekend et a bientôt!

Juud

Remember; Better finished than Perfect

 

3 opmerkingen:

Margot zei

Feest van herkenning in " old Amsterdam " En ik wil jullie allemaal een fijne reis en verblijf , met goed verloop , in Nantes toe !
Groetjes en tot blogs !

Yvonne zei

Heerlijke dag hadden jullie! Goede reis naar Nantes. Het wordt naast hard werken vast weer héél gezellig!

Marion van de Sande zei

Wat een geweldige dag in Amsterdam! En het ziet er helemaal niet vreselijk druk uit!

Ik ga "mee" naar Nantes en geniet van over je schouder.