zaterdag 1 juli 2023

Via Cowslip naar Royal Tunbridge Wells

 Het was een drukke dag gisteren,

eerst een uur rijden, inderdaad over die hele smalle weggetjes,

naar Cowslip in Launceston.


We arriveren vroeg, zo vroeg dat we lekker mee kunnen ontbijten.


Het is gezellig bij Jo.


En een luie stoel bij de Aga, compleet met
quilt maakt het plaatje wel helemaal compleet.
Je kunt je inbeelden dat het regent, grijs is buiten,
en dat je binnen voor die Aga zit
met een patchwerkje in je hand,
hond aan je voeten, terwijl de Roast diner in 
een van de ovens staat.


Vandaag is dat anders,
terwijl ik het brood sta te snijden zie ik 
door het popperige keukenraam 
de eerste work shoppers van Sue Stichbury al arriveren.
Geen haast, Sue en haar man zitten bij ons aan het ontbijt.


Door deze deur ga je naar de lesruimte.
Kijk toch eens hoe leuk, bloemen,
alweer een stoel met quilt,
mokken rekje, ik bedoel maar.


Zelf mag ik even aanschuiven, wat onvoorstelbaar leuk!


Dit poppetje zat ook in de kit!


Dit kan maar een ding betekenen,
Sue komt naar Zutphen en naar Amsterdam
midden november. 


Niet van Sue maar van Jo Colwell,
overal liggen leuke quilts.


In the cafe gaan we lunchen, ik smikkel een heerlijke
quiche weg, ham en asperge.


Via een veld vol koeien verlaten we Cowslip,
plannen voor volgend jaar zijn gemaakt.


En dan hebben we daar de lange rit,
van Launceston naar Royal Tunbridge Wells,
we zullen er uiteindelijk 6 1/2 uur over rijden,
veel files.....


In de auto krijg ik een berichtje van Dorry,
ze had mij gespot op het instagram account van 
Sue.
Compleet met mijn Spakenburg handwerk tasje.

Enfin,

We moeten in de benen!
Het is al half negen!
Over een uurtje moeten we bij Pincushion Pantiles zijn!

Tot blogs,

Juud en Peet in Kent!

Remember; Better finished than perfect


5 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een heerlijke dag weer en gelijk weer op naar de volgende locatie. Zo leuk om weer met jullie mee te reizen!

Margot zei

Oef , het wordt nog hurry up ,op deze zaterdag , de eerste van de nieuwe maand juli
Maar wat zijn het toch allemaal gezellige praat en plaat , ik zit hier binnen met de koffie,
buiten is het nat en regent het aan een stuk door, en te genieten van jouw gezellig blog met foto's en sferen !

Dan gaat het lukken , goede reis naar Puncushion Patilles , en veel plezier , jullie beidjes !!

Margot zei

he , fout getypt .. het moet zijn : Pincushion pantiles ....
lijkt mij ook zo gezellig daar , dus : Nieuwsgierig !

Coby Breitner zei

Jeetje Juud wat een heerlijk reisje is dit weer zeg, dat je dan zelf ook nog aan tafel mag zitten. Super in dat huis bij Jo. Geweldig toch zo'n mokkenrekje. Hoe de tafel gezellig is met bloemen. I love it! Oh ja en dan het beicht dat Sue ook bij jullie komt...
Benieuwd naar jullie volgende dag hoor.
Groetjes Coby

Margot zei

Fijne zondag !