dinsdag 4 juli 2023

Gewoon thuis


Het grappige van reizen blijft toch wel het snelle verplaatsen.

Liep ik gisterenochtend nog in Tunbridge Wells,

heb ik vandaag alweer gewoon gewerkt in Zutphen.

Wonderlijk!


We lopen een laatste keer door de 
"Coach & Horses Passage"
(wat klinkt dat toch uber Engels!)


Wandelen we voorlopig voor een laatste keer langs
die leuke etalage,


Langs een nu leeg terras van 
The Duke of York


Om bij Eggs at Eleven te ontbijten.


En dan onderweg, over die mooie country lanes,
naar Folkestone, Euro Channel.


Weer op de 'Armageddon' trein (bruin, knoert lelijk

maar wel lekker snel) naar Calais.


Zeg nu zelf, hier zit toch geen sjeu aan!

Eenmaal aan de overkant gaat het

gas erop, hebben we wel wat file verkeer gehad, 

maar stapte ik om 18.30 uur weer lekker door mijn

eigenste voordeur.


Vanochtend weer vroeg wakker,
vogeltjes gevoerd, was gedraaid,
stofjes gezocht voor iemand in de UK
en dan behoorlijk op tijd naar Zutphen.


In alle vroegte stap ik naar binnen om 
begroet te worden door de mooie bloemen die
Yvonne (onze nieuwe medewerkster) heeft gemaakt.


Mooie bundeltjes en hele mooi nieuwe stoffen


van Max en Louise.
De serie heet Sienna en is wonderschoon.





Binnen de kortste keren sta ik te snijden,
snijden, snijden en snijden.
HEERLIJK!
Het ene na het andere mooie lapje gaat door
mijn handen.


Drinken we een lekker bakkie koffie,
ieder zo uit haar eigenste mok.


Om vervolgens de bestellingen te gaan inpakken.


En dat inpakken blijft SUPER LEUK om te doen.


Mooi om te zien wat jullie keuze in de webshop is geweest.

Morgen heb ik visite, van dicht bij
en verder weg. 
Hopelijk houd het weer het een beetje,
we wilden namelijk Amersfoort in.

We zien wel wat er gebeurd,

voor nu welterusten,

Tot Blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect!

 

6 opmerkingen:

neeftje zei

Het is altijd heerlijk om weg te zijn omdat je dan ook zo heerlijk weer thuis kan komen!
Wat een gezellige bloemen, een welkom gevoel!
Ik duim mee voor mooi weer, fijne dag morgen!

Margot zei

Goed om weer thuis te zijn : snelle terugreis gehad !
En dan hurry up .... aan die arbeit ....

De ' stoffige ' bloempjens zijn heeeeel erg leuk.
En de stoffen serie is prachtig !

Vandaag is het werkelijk om uit je hemd te waaien , dus als je de stad ingaat moet je een dikke jas aantrekken.
wens je een fijne dag !

Radka zei

I hope your memories of England are good ones :-)

Floor zei

Heerlijk om weer lekker thuis te zijn en ook in je eigen winkel.
Amersfoort bekijken is niet gelukt vandaag, regen en storm.
Dan maar met de lapjes in de weer.

Marion van de Sande zei

Terugkomen thuis is ook altijd heerlijk. En als je naar je werk in Zutphen mag....geweldig. Die bloemetjes zijn erg lief en de Sienna serie is prachtig. Amersfoort was ooit mijn thuis en nog ieder jaar gaan we een paar dagen terug, een Van der Valk in het noorden en dan lekker fietsen. Naar Bunschoten-Spakenburg en alles er omheen. Maar natuurlijk ook Amersfoort zelf, blijft een prachtige stad waar we veel herinneringen hebben liggen.

Je mok!! Die moet custom made zijn, mijn naam hangt er meestal wel bij maar Juud's...

Maria zei

Hey Judith, wat een leuk blog weer, er is waarschijnlijk iets misgelopen want ik heb al heel lang gedacht dat je geen verhaaltjes meer schrijft, maar niets is minder waar, ik heb wat in te halen zie ik nu. Helemaal blij mee, bedankt !
Groetjes, Maria, Beveren, Belgie.