zaterdag 29 april 2023

Back to normal

 De beurs ligt inmiddels weer achter ons.

Een absoluut vereiste voor het maken van een blog

is goed internet. Als ik super lang moet wachten voordat

een foto upload ben ik al klaar.

Helaas had ik nu erg slecht internet, 

komt ook nog eens bij

dat je bek, maar ook werkelijk bek af bent

tegen de tijd dat je terug bent op het overnachting adres.


Het was druk, wij waren druk, klant na klant na klant.
G*E*W*E*L*D*I*G   L*E*U*K
Enig om zoveel bekende en nieuwe gezichten aan de 
stand te hebben. Enig om te zien hoe La Reine 
van Wilma door verschillende dames is gekocht.
La Reine gaat de wereld over, van Down Under
naar Canada en de USA.



De belangstelling was overweldigend, 
wat een enthousiasme. 
Hoe heerlijk voor Carol Veillon en haar team van 
Quiltmania om te zien dat jouw idee,
jouw beurs zoveel mensen aantrekt.


Elk vrij moment werden er fat quarters gesneden,
en werden bezoekende collega's Aljona en Jacqueline
ingezet als vouw meisjes!
Een giller, maar super fijn dat ze even hebben geholpen.


Op het logeeradres is een mooie lente tuin,
ik kon het niet laten om daar de
Spring Garden te fotograferen.


Maandag heb ik een beetje lopen lanterfanten, 
veel tijd voor lanterfanten had ik niet deze week.


Lindsay en Stephanie uit Adelaid Australie zijn
in Amersfoort op bezoek. 
En dus gaan we op stap.
Naar Amersfoort waar we een mooie
stadswandeling maken.


Leuk om je stad door de ogen van een toerist
te bekijken.



Daarna door naar Bunschoten-Spakenburg, ik vind dit
zo een mooie gemeente!


In het museum zijn lapjes nooit
ver bij je vandaan!


En kom ik ook hier Dutch Heritage tegen,
de VOC ecru, zo mooi!


Op Koningsdag gaan we naar Zutphen,
om even de winkel te bekijken.


Uiteraard wandelen we door de Bornhof naar
de winkel. Hier gaan we met elkaar ook 
een beginnetje maken met het opruimen.
Het is een puinzooi op de Vaaltstraat 20a.
Met ons vieren schiet het dan ook wel weer 
gelijk op.

Op vrijdag gaan we stug verder,
worden de bestellingen gereed gemaakt.
En raakt alles opgeruimd.


Dit taartje werd mee gebracht door Hilde,
die afgelopen vrijdag gelogeerd heeft.

Zo zie je maar weer, gewoon lekker bezig.


Vandaag hadden we met een clubje de
UFO bee. 


Waar gewerkt werd aan Etoile, The Sisters en 


De mysterie van Susan.

Het waren drukke weken, mijn benen
voelen het goed.
Morgen een stukje wandelen met Frans,
de stijfheid er hopelijk uitlopen.

Vanavond kruip ik op de bank met een borduurwerk.


Super fijn weekend allemaal,


Tot Blogs,



Juud

Remember; Better Finished than perfect









9 opmerkingen:

Floor zei

Jeetje Judith, wat een energie heb jij toch.
Dat is natuurlijk momenteel even wat ingezakt, maar dat mag ook wel na al dat werk en die drukte.
Ik vind het geweldig dat je dat allemaal kan samen met Petra.
Wat een drukte op de beurs. Jullie hadden al zoveel lapjes gesneden, maar het was niet genoeg.
Nu je thuis bent weer van alles doen en morgen wandelen...
Een dagje helemaal niks doen, lijkt je dat wat, of kan je dat niet?

Annelies zei

Hele drukke leuke weken. Doe het rustig aan en pas goed op jezelf !

sylvia zei

Een mens wordt bijna al moe van het lezen alleen al!! Maar morgen een vrije dag....ongeveer! Veel plezier, tis lekker wandelweer deze week! Liefs, Syl

Janet zei

I'm glad your trip to Nantes was such a success. Such a pretty picture of your stitchery in the garden.

Margot zei

Fijn weer de drukte voorbij ! De foto's spreken voor zich !
Ook weer fijn dat je deze zondag een wandeling gaat maken
met je eigen Frans , het is vandaag er mooi weer voor !
Rustige zondag , met borduurplezier toegewenst !!

Katrien zei

Dag Judith,

ik kan me voorstellen dat je bekaf was, wat een drukke week moet het voor jullie geweest zijn. Maar weet dat de beurs ook mede dankzij jullie een succes was! Prachtige tentoonstellingen, mooi ingerichte kraampjes, inspiratie overal. Blij met de lapjes die ik bij jullie kocht en met het borduurpatroon en de garens van Stephanie en Lindsay :-)
Voor m'n quiltvriendin en mij was het de eerste keer in Nantes, maar dit wordt vast een jaarlijkse traditie! Wat een geweldige ervaring.


Dank je voor je blog, fijn om hier geïnspireerd te worden, om een blik achter de schermen van oa Nantes te krijgen, om jouw ervaringen in de 'quiltwereld' met ons te delen!

Ik wens je een rustig en deugddoend weekend,
groetjes,
Katrien

neeftje zei

Het was leuk om even te helpen, en super om in Nantes te zijn geweest. We hebben ervan genoten. Tja dat rechttrekken na een beurs duurt elk jaar iets langer. Rustig aan maar.... o en dan het opruimen erna...
Veel plezier met wandelen, het is heerlijk weer! groetjes

Coby Breitner zei

Nou Juud je hebt groot gelijk, ik hoop dat avondje bank je goed deed. Miste je blog inderdaad van de beurs maar goed wat niet gaat, gaat niet.
Fijne zondag, groetjes Coby

Annemiek zei

Geniet van je zondagse wandeling met Frans het wordt heerlijk wandelweer. Hoop dat jullie een mooie route hebben. Groetjes