zondag 16 april 2023

Pour L'amour du Fil, Nantes, 2023

 We zijn onderweg, 

voor mij persoonlijk een fijn moment.

Het gevoel wat te vergeten, wat te hebben laten liggen in de winkel,

het drama om mijn tas in te pakken, alles ligt achter ons.

En dat is echt SUPER fijn!


De eerste kilometers zijn gereden, maar voor het zover is.

Tas inpakken duurt bij mij een hele dag,

wassen wassen want anders heb ik niets,

tas van zolder, pauze.

Zuchten, kleding uitzoeken, op zoek naar mijn

"ik kan er een hele dag op staan gympen"

nog een pauze om uiteindelijk om na 8'en avonds mijn 

tassen dicht te ritsen. 


Auto halen bij de Bo-rent, afscheid nemen van Frans en

achter het stuur van 'de bus'.

Naar Zutphen en daar achteruit de Vaaltstraat in rijden,

dat is best krap met een bus, maar ook dit keer lukt het weer.


We zijn de HELE dag druk in de weer, samen, wat overigens

heel gezellig is.  We doen het rustig aan,

en werken stilletjes naast elkaar door.


Die vrachtwagen komt wel vol, 

wat langzamer, maar het komt natuurlijk goed.

Aan het eind van de dag zijn we beladen

en gaan we met een goed gevoel Zutphen uit,

op naar nieuwe avonturen.

Het borduur is mee en heb ik avonds toch nog

lekker aan de mand kunnen werken.

Na een lekker ontbijt, en nadat we de bestellingen naar de post

weg hebben gebracht, gaan we op pad.



Maar niet voordat we deze ook ingepakt hebben!


Peet achter het stuur en ik er patchend naast!
Zalig, ongestoord lekker wat lapjes
aan elkaar zetten voor de rand van Rosamunde. 


Terwijl we er lustig op los babbelen,
verdwijnen de kilometers onder onze autostoelen.

Een super gezellige dag, 
met ons drieën, Petra, Nel en ik in de bus.

Op het overnachting adres voegen we ons
bij Cathelijn en Elsbeth,
wordt er gegeten en gaan we lekker op bed.

Het wordt de komende dagen nog druk zat.

Tot in Nantes,


Juud

Remember; better finished than perfect!

6 opmerkingen:

neeftje zei

Heerlijk zo’n reisdag. Hier gaat morgen de was aan en de tas inpakken.
Zie je in Nantes! Groetjes

Coby Breitner zei

Ha Juud, heerlijk jullie onderweg en de blogjes zullen weer volgen. Zo leuk om altijd mee te leven.
Oei nou knap hoor de auto achteruit het staatje in. Zalig onderweg wat patchen.
En wat wordt je borduurlap mooi zeg.
Nou tot morgen, groetjes Coby

Annemiek zei

Kanjers zijn jullie om zo veel werk te verzetten, op pad te gaan om uren, dagen te rijden om in Frankrijk de quilters de mooie Hollandse stoffen aan te bieden. Een hele goede reis en veel plezier met elkaar.

Gera zei

Leuk om te lezen! Veel plezier en succes

Floor zei

Dat inpakken is geen pretje, maar nu lekker op weg en straks genieten van de beurs.

Chookyblue...... zei

You got lots in the truck