dinsdag 21 februari 2023

Winter weekend

Voor ik het vergeet,

ik heb geblogd met gezichten.

Gezichten?

Hoe bedoel je dat?

Nou als blogger zit ik wat tegen mijzelf te praten. Gelukkig heb ik ooit 10-vinger blind leren typen en toets ik mijn gedachten in. Die gedachten vormen vanzelf zinnen, ik schrijf zoals ik praat/denk. Wat ik lastig vind om mij te bedenken zijn de mensen die vervolgens die blogs lezen. 

Geen idee eigenlijk wie mij dan leest, maar sinds Australië heb ik daar wel een idee van. Aan de telefoon, in de winkel, van vrienden en kennissen heb ik keer op keer gehoord dat er dagelijks op het blog werd gewacht; "wat zouden ze gedaan hebben, hoe ziet die summerschool eruit?". Dat het blog zelfs zieke dagen minder ziek hebben gemaakt, dat het blog mensen mee terug heeft genomen naar eigen vakanties of mee op vakantie heeft genomen naar vakanties die zelf niet gemaakt worden. Kortom; alle opmerkingen in de trant van "wat hebben jij en Peet een mooie reis gemaakt' waren geweldig om terug te mogen horen. Bloggen met een gezicht, super fijn!


En dan naar het WINTER WEEKEND


Het was een feestje, 
dames uit Delftzijl, dames met vlaai uit Sittard,
dames uit Groningen, Dronten, Deventer, Abcoude
omgeving Zutphen, vanuit heel Nederland.

Het mooie is dat je snel het gevoel
hebt elkaar al even te kennen.


Er wordt samen geluncht, samen in het boek 
gebladerd, gekozen, stoffen uitgezocht, 
en bij elkaar gekeken.


Tijdens de show en tell heeft Peet antieke quilts 
geshowd naast de gereproduceerde.


Wat natuurlijk erg leuk is om te zien.


We zoeken en kijken mee voor het juiste lapje
op de juiste plek.


En zijn de eerste prille stappen op het nieuwe
project gemaakt.
Voor volgend jaar is het weekend weer
gepland, en hebben de eerste zich al aangemeld.


En dan mijn 'nieuwe-kan-het-er-nog-bij' project.


Joseph's Coat met een handige stempelset.


Ik kan het natuurlijk niet laten om vast wat
te stempelen.
Voor Joseph's Coat staat een workshop gepland,
je stempel set, met stempel kussen en toch
even weten hoe je dit nu het makkelijkste 
kunt patchen.
Benieuwd? Kijk dan even HIER


Tot blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect



5 opmerkingen:

Floor zei

Alweer een mooi nieuw project.
Kan me voorstellen dat je steeds weer mooie nieuwe patronen ziet in de "wilikookooitnogmaken" sfeer :-)
Ziet er weer verleidelijk uit.
Gezellig al die mensen bij elkaar vanuit heel Nederland.
Elke dag een blogje schrijven is wel heel vermoeiend lijkt me, maar ik geniet er wel van hoor.
Jij maakt altijd zoveel leuks mee.

Trees zei

Ik geniet altijd van je blogs Judith! Zo inspirerend! Ook die wandelingen en fietstochten!
Blijf bloggen!
Gr Trees

Annelies zei

Moet glimlachen om de woorden " mijn nieuwe kan het er nog bij project". Veel plezier met maken !

Dientje zei

Wat een gezelligheid met de dames en dan ook nog een “nieuw” project. Het begin ziet er al veel belovend uit. Groet, Dientje.

Freubelsien zei

hai Juud.

wat een gezellige blogje vol met prachtige quilts en nieuwe projecten.

De Josephs Coat stempelset is ook onwijs leuk .

lieve groetjes Sieneke