maandag 13 februari 2023

Visite en Blue Sky's

 


Bij het tasje Wren, van Susan Smith, hoort ook een naaldenboekje.


Daar ben ik gisteren aan begonnen.
Vandaag wat bloempjes erop en dan misschien al
verder op de naaimachine?


En als ik dan toch achter de naaimachine zit,
kan ik gelijk voor het tasje een koord maken.

Trouwens wist je dat Susan naar Nederland komt?
Dat ze les gaat geven in dit tasje, naaldenboekje en 
speldenkussen?
Hier vind je er alles over.


De zondag staat doorgaans synoniem aan voorbereiden,
dan kan je in de week lekker verder.
Voor Rosamunde mogen de volgende blokjes met de
pentagonnen geappliqueerd worden.


Wil ik ze wel graag goed plat,
en Roxanne-Glue-Baste ik ze op de ondergrond.
Ik kan voorlopig weer vooruit.


Op les heb ik een mevrouw die een leuk
scrap boekje gebruikt voor haar notities.


En niet alleen van deze lessen appliqueren, maar ook al van 
de Dear Jane lessen. Wat een enig boekje!


En dan was Hella, uit Lubeck in Nederland.
Natuurlijk wil ik haar ook graag wat van
mijn prachtige omgeving laten zien.
Spakenburg scoort dan erg hoog,
de haven, de winkels, het gezellige centrum.
Zoals hier de werf met de rode schuur.



Tja en bij Spakenburg hoort natuurlijk het
Spakenburgs Hart,
mier en mier zoet, maar oh wat vind
ik dat lekker!
Uiteraard gaat er ook verse vis mee naar huis!


Omdat er voor Rosamunde niets klaar lag,
ben ik verder gegaan met mijn Paasborduur-kussen-in-wording.
Hopelijk met de pasen in de bank!


In de winkel hangt Shelter van Susan Smith,
ook al weer zo een leuke.

Nou fijne week allemaal,
als ik weer wat te showen heb kom ik 
weer langs.


Juud


Remember; Better finished than perfect!

2 opmerkingen:

Floor zei

Je bent druk met leuke projecten. Die laatste quilt op de foto ziet er ook zo leuk uit.
Prachtig weer om nu Nederland te laten zien.

dutchcomfort zei

Wat een leuke projecten Judith! Ik ben nieuwsgierig naar het borduurpatroon met de (paas)haas! Van welke ontwerper is dat? Ik hoor ht graag van je! Fijne dag!