zaterdag 11 februari 2023

Terug naar 'normaal'

 We zijn alweer 2 1/2 week thuis.

Hier is het allemaal niet zo spannend, enerverend

en of nieuw.

De jetlag was er op de terug weg wel degelijk,

het heeft wel een week geduurd voordat ik weer een beetje

terug was in mijn ritme.


De eerste workshops thuis zijn weer gegeven,

de eerste loge's zijn weer geweest en was

ook ik op de Handwerkbeurs in Zwolle.


Die laatste was echt mega druk! 
Jammer genoeg kan ik niet breien en ook
haken is Ha-ka-dra-ba.
Genieten van de mooie stands kan ik wel.
Inmiddels heb ik mij aangemeld voor een brei-cursus.
Ik moet dit toch ook een keertje kunnen leren?
Al is het maar om een mooie omslag sjaal te kunnen maken.


Gelukkig lukt het mij wel om kruissteekjes te maken,
en konden deze twee patronen, nadat ik geduldig had
staan wachten om dan eindelijk aan de stand te komen,
met mij mee naar huis.

In Hoevelaken heb ik middags de ontbrekende DMC gekocht,
dat was makkelijker dan op de beurs.


Ook Rosamunde is een stukje gegroeid.
Morgen maar verder met voorbereiden, dan 
heb ik lekker de hele dag de tijd.


"Wren" is inmiddels gemaakt.
Een super leuk patroon van de hand van Susan Smith.
Die begin mei ons komt helpen in de winkel en op 6 en 7 mei workshop
komt geven. 


Nu het naaldenboekje nog.
Hmm misschien ga ik dat morgen ook nog 'even' voorbereiden....


Op de Bee komen weer mooie werken voorbij,
zoals deze Pretty Little Pots van Wendy Williams,
gemaakt door Annie.


deze mooie van Marjan,


En gaat Loes gestaag door met haar


Mrs Blenkinsop.


Wat hebben wij toch een prachtige hobby!

Fijn weekend allemaal,


Juud


Remember; Better finished than perfect



3 opmerkingen:

Floor zei

Fijn dat je weer een beetje bent bijgekomen van je grote avontuur.
Mooi die borduurwerken, ook leuk om dat als hobby te hebben.
Rosamunde wordt zo prachtig.
Fijne kleurtjes en een mooi patroon.
Gezellig om quilts te zien van anderen en lekker samen te kletsen.

Coby Breitner zei

Als je een quiltster bent is het gewone leven niet zo saai toch?
Groetjes Coby

Marja Rijnsburger zei

Leuke, lieve borduur patronen heb je gekocht op de beurs.
Die drukte houdt mij tegen om te gaan eerlijk gezegd.
De projectbag, het is toch een soort van projectbag ?, van Susan is erg leuk geworden.
Ook wel weer fijn om het normale ritme weer op te pakken na zo'n fijne reis toch ?
Fijne nieuwe week.
Groetjes Marja