maandag 10 oktober 2022

Weekendje weg

 

Weekendje weg in de Herfst.

Wat hebben wij een geluk gehad met het weer, de enige 'pech' die er was,

was dat ik niet al op vrijdag mee kon met de meiden.

Ik moest, onverwachts, toch werken.

Geen nood, toen ik avonds aankwam,

was het bed al opgeschut, het eten gekookt, en de jacuzzi warm!

Dus na de soep, het broodje en de salade,

hup in badpak, en zo de hottub in!


Nog nooit hebben we in zo een luxe huis gezeten als nu.

Er was zelfs een quooker kraan! 

Waar we waren?

In Westerbergen

in een Loft bungalow. Heb ik al gezegd dat er ook een 

Sunshower in zat?

En weet je wat ik dan weer zo totaal belachelijk vind?

Wifi was niet gratis! 

Zelfs het surfen op je eigen abonnement was geblokkeerd.

Snap jij het snap ik het?

Uiteindelijk komen we niet om te surfen op het Internet

maar om gezellig met elkaar wat te patchen.

We verlaten het park slechts een keer,

voor een wandeling naar een Bunzlau winkelier in Echten.

Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ze niet 

op kan tegen de winkel in Baarn. 

Ik koop er een houten paddestoel die prima past 

bij mijn Paddestoelen vilt poppetje en pompoen op 

de keuken plank.


HET PROJECT
dit weekend is wel de Queen Kay van Wilma.


Die super de super blij is dat 
deze top een AFFO is!


Met de nodige bewondering hebben wij 
haar werk bekeken.


een stil zwijgend verlangen om zelf ook
zo ver te komen, ooit!


Zondag hebben we uren buiten gezeten,
heerlijk onder de overkapping,
uit de wind (was er wel wind)
in de zon.


Lekker lunchen, neem de tijd,
we hadden het!


Er waren diverse projecten,
zoals de hexagon star a day,


Kwam er een derde Butterfly Ball rand klaar.


Kwamen er nog meer sterren aan de quilt van 
Elly.


Verlengde hexagons aan de Hexagon a day van 
Annemiek,


En heb ikzelf heel veel sterren getekend
met de nieuwe stoffen serie 
Rosamunde van Petra Prins voor Dutch Heritage.

Nee, de stoffen zijn er nog niet hoor.
Ik werk met Strike-offs.
Een strike off is een proef lap die de ontwerper
toegestuurd krijgt voor goedkeuring.



Inmiddels ben ik weer thuis,
draaien de wassen, 
zijn de emails beantwoord en de 
bestellingen in de webshop bevestigd.

Ook weer fijn, oh en het quiltweekend?
Voor volgend jaar hebben we al geboekt,
gewoon in Putten.
Lekker 'om de hoek'.
Drenthe was super, maar waarom zouden we ruim
een uur rijden als we toch niet van de stoep komen.


Tot blogs,


Juud


Remember; Better finished than perfect!




8 opmerkingen:

Annelies zei

Leuk dat je een gezellig weekend achter dd rug hebt.Dat van de wifi begrijp ik ook niet.
Heerlijk om naar al je foto's te kijken.

Marguerite zei

Gezellig zeg zo'n weekend.
En ja als je alleen in de buurt van het huisje blijft kan je ook vlak bij huis blijven

Annelein zei

Wat een gezelligheid en dan zo'n najaarszonnetje erbij... genieten.

Ineke zei

Gezellig zo🥰

Coby Breitner zei

Dat ziet er weer goed uit Juud, fijn he zulke weekenden met vriendinnen.
Groetjes Coby

Margot zei

wel een mooie locatie , en gezellig met elkaar druk met draad en naald !
Ook prettig ; het mooie herfstweertje !

En volgend jaar weer een beetje dichtbij weekend.

( en ik zag het leuke eekhoorntje van wolvilt , op de foto had hij een speldenprik gekregen en thuis staat het enig bij het herfst tafereel )

zo zie je , de foto's worden goed bekeken .
Fijne disdag

Dientje zei

Heerlijk weekend aan de foto's te zien, mooi weer, mooie werkstukken en een prima gezelschap. Groet, Dientje

Floor zei

Lekker genieten met vriendinnen en praten, praten praten...
Natuurlijk ook steekjes maken en elkaars werk bekijken.
Zeker handig om volgend jaar wat dichterbij te zoeken, een huisje is toch genoeg? Wel met wifi natuurlijk :-)