zondag 5 juli 2020

I love 2 Quilt

I Love 2 Quilt.




De sticker op de auto van LZ
en op die van mij.

Daar zijn wel wat vragen over
geweest. 

Denk jij nu ook dat dit een leuke 
sticker zou kunnen zijn voor jouw auto?



Dan kan ik ze nu ook voor jou bestellen.

Voor € 25,=, exclusief verzendkosten,
(die bedragen met het envelopje € 3,50)
kun jij ook je auto,
of je quiltkamer raam, versieren.

Zin?
stuur dan een e-mail aan;
jabt.ebbelaar@kpnplanet.nl

Fijne zondag,

Ik ga weer aan mijn sterren.

Juud

Remember; Better finished than Perfect!


3 opmerkingen:

Annelies zei

Ik vind hem heel leuk, maar helaas rijden mijn zoons ook wel eens met de auto en die vragen met klem het niet te doen.

Yvonne zei

Ik zou de sticker zo op onze auto willen plakken, maar Alex is daar vast niet blij mee. Zou wel leuk zijn als wij quilters elkaar onderweg herkennen aan de sticker.

Floor zei

Leuk zo'n sticker, maar dan moet ik eerst een auto kopen :-)
Maar.... hij kan toch ook op de voordeur geplakt?
Moet ie op de binnenkant van het glas, of op de buitenkant?