maandag 6 april 2020

"Gratis af te halen"

Gisteren ben ook ik aan het opruimen geslagen.
"Gratis op te halen in Hoevelaken"

Het heeft gewerkt,
boeken,
simply vintage,
home spuns,
quilt en zo
simply modern,
garens

Het heeft allemaal een nieuwe Home gekregen.
Wat leuk!
Het 'ophalen in Hoevelaken'
betekende vandaag een extra rondje
naar de Bruna om e.e.a. te verzenden.

Dames, het is onderweg.

Daarna ben ik op mijn gemakje
verder gegaan met het 


Flower Pincushion van Sue Spargo.
Tezamen met het handige stekenboekje.
Ik maak steken waarvan ik het bestaan niet wist.
Het is echt SUPER LEUK!



Ik oefen lekker op dit speldenkussen,
en heb er straks wat leuks voor op tafel.
Het is namelijk best groot,
13 cm.
Als steekjes niet zo mooi zijn,
of wat dan ook, knip ik gewoon
de draden weer door, haal 
ze eruit en begin op nieuw.

Dat vindt het vilt helemaal niet erg!



Ik maak zelfs
"pissebedden-steekjes"
Het steekje heet natuurlijk helemaal
anders, maar ik kan niet anders
dan de schilden van deze insecten erin zien.


En vind het gewoon jammer dat ze 
alle zes gemaakt zijn.

Nu bezig met de administratie voor de Winkel,
hoort er allemaal bij.

Vanmiddag even lekker in de zon.

Fijne maandag,


Juud

Remember; Better finished than perfect!



5 opmerkingen:

Wilma zei

Wat een gaaf speldenkussen! Je bent helemaal de Queen van de siersteekjes geworden. Prachtig vind ik het.

Phyllis zei

Ik heb je opruimactie gemist, maar dit speldenkussen is weer een plaatje!

Floor zei

Enig speldenkussen wordt dat Juud.
Pissebedsteekjes vind ik heel leuk gevonden hoor, dat houden we er gewoon in :-)
Gratis af te halen, betekent natuurlijk wel dat iedereen het moet komen halen haha! Bij jou is dat dan gratis versturen. Leuk om zo je overbodige spulletjes een tweede leven te geven.

Petra Prins zei

Alweer een absoluut moppie!

Kevin Lawrence zei

I found out, that taking herbal treatment is the best to get rid of Parkinson and  HPV as soon as I feel the symptoms of HPV is appearing, I took the healing process by contacting Dr wole  for natural treatment it works wonders, amazingly ever since I had the herbal treatment I have not feel these horrible disease anymore and my doc told me the virus is gone, I am glad i finally got cured out from this horrible disease. every HPV or herpes patients should also get in touch with this herbalist Dr wole to get ride of these disease forever  contact this great man
 E-mail  greatcureman@gmail.com
 whatsapp  +2348152855846