dinsdag 8 oktober 2024

Van alles en nog wat

 

 De Kerstworkshop,

wat onvoorstelbaar leuk om te merken dat jullie
het kerst quiltje ook zo lollig vinden.


Alle stitcherietjes die ik wilde maken zitten erin.
Het is echt niet groot hoor.
22" breed en 25" hoog
(ongeveer 56 cm breed en 64 cm lang)

De malletjes zijn inmiddels op en worden weer besteld.
Dit keer ook met het driehoekje erbij voor het randje.
Ik heb een werkbeschrijving gemaakt dus we 
kunnen lekker aan de stitcherie.



Net zoals de enthousiastelingen van vorige week.


Er werden bomen gebouwd,


Bij elkaar gekeken, wordt er lekker 
gekletst,
eten we een broodje van de Broodbode,
drinken nog een koffie of een theetje
en hebben we het opperbest naar ons zin.





a.s. Woensdag doen we het nog een keertje.
Dan is mijn Zus er ook bij.



En dan Freddie.
"Mam kun jij op Freddie passen?"
Nou Natuurlijk kan ik dat.
Maar wat denk je wat?
Gaat zijn pin uit zijn poot!




Dus Schoonzoon gebeld, dierenarts gebeld en hup
gelijk maar door.
Daar werd een foto gemaakt en zijn de
gebroken botjes nog niet voldoende hersteld.
Zelfs ik kon dat duidelijk zien.

Gelukkig een operatie, maar wel een gipsen pootje.



En hoewel het later ingepakt werd met
een Kek paars gipsverband
baalde ik er wel enorm van.

Wat een ellende moet dat beestje toch doormaken.
Hopelijk nu nog een week en dan moet het ok zijn.
(hopen we)


Thuis ben ik maar eens lekker bij de kachel gaan zitten.


En heb ik dag 7 van de 
"12 days of Christmas"
af geborduurd.

Even lekker in de niks stand.
Want Sue Stichbury zou komen logeren.

Daar over later weer meer,


Tot blogs,



Juud

Remember; Better finished than perfect

2 opmerkingen:

Marion van de Sande zei

Wat een kersterig lief kerstquiltje!! En je borduursel van Liz M. ook mooi, ik vind (ik geloof) de negende dag zo mooi, met die kersterige taart.

Floor zei

Ben ook wel een beetje verliefd op je kerstquiltje hoor.
Niet echt met kerstkleuren, maar zo lief!
Freddy is ook zo lief, moet vaak aan hem denken.
Hopelijk komt het weer helemaal goed en kan hij weer gewoon een jonge hond zijn.