vrijdag 17 november 2023

Little Quilt Gang Workshop


Als we werkelijk willen gaan workshoppen

bij mij thuis dan moet er natuurlijk geoefend worden.

Dus woensdagochtend werd de tafel leeg gehaald,

gingen de placemats op tafel.

 


De snijmat op het aanrecht, mijn naaispullen

op de bar ervoor.

Na de koffie en een koekje komen alle

naaimachines op tafel en gaan we aan de slag.



Binnen de kortste keren wordt er al hard gewerkt.


Doet het aanrecht prima dienst als snijplek.
Lekker ruim en op een prima hoogte.


Super fijn om de ruimte te hebben en we maken
er dan ook gretig gebruik van.


De oven gaat aan om de pompoen en rode ui
te bakken voor de lauw/warme herfst salade.


We lunchen in de woonkamer, dan kan de boel
ook vooral de boel blijven.
We strijken, snijden, naaien, breken een naald,
hebben "ruzie" met de transport,
maar uiteindelijk hebben we vijf mooie
Projectbags!


Vijf keer totaal verschillend, maar allemaal even mooi.


Die van mij is al gelijk in gebruik.

Wat een handige tas en wat leuk om te maken.

Onze 'proef workshop' ging prima, 
Wilma en ik verheugen ons erop om jou
misschien ook een keer welkom te mogen heten in Hoevelaken.



Tot blogs


Wilma en Juud

Remember; Better finished than perfect




6 opmerkingen:

Annelies zei

Ziet er heel gezellig uit. Succes !

Floor zei

Wat gezellig zo met z'n allen aan het werk.
Je hebt er fijn de ruimte voor aan die grote tafel.
Maar op foto 1 valt me iets heel erg op:
Die grote lange lege muur!
Waarom hangen daar niet een paar van je prachtige quilts?
Dat zou toch genieten zijn.

Yvonne zei

Altijd leuk samen tasjes maken, en ze zijn fijn om te gebruiken!

miekequilt zei

Wat een leuke tasjes maakten jullie. Ga je het hier melden als je workshops gaat geven? Lijkt me leuk om eens te doen.

Marion van de Sande zei

Ooo wat leuk, projectbags!!! Daar had ik bij willen zijn! Welk patroon heb je gebruikt? Ik ben bijna klaar met mijn top en dan mag ik van mezelf gaan borduren (gisteren is het patroon bij Simone binnengekomen dus ik kan het nu gaan bestellen met de overdyes erbij) én ik wil eerst een projectbag maken. Ik ben van plan het patroon van Elisabethanncanstitch te gaan gebruiken.

Maar wat zien deze projectbags er ook leuk uit!!

Ronelle zei

Good morning I am from South Africa and would like to make the Fleur quilt by Susan Smith. Where can I order the pattern and templates. I will appreciate your feedback.
Thank you
Ronelle Liversage