vrijdag 29 oktober 2021

Op weg naar Duitsland

 Het is natuurlijk al een tijdje geleden

dat we vrij konden bewegen en reizen.

Ik geniet ervan dat we weer wat verder van huis

kunnen en dat ontmoetingen niet langer

iets van de toekomst zijn.

(laten we hopen dat dit zo mag blijven)

Zeker nu Nederland weer op ROOD staat.....


De workshops in Zutphen lopen weer 

aardig vol. 

De Queen Kay Lovers hebben ons gevonden,

en ook zijn er enthousiastelingen voor de  workshop

Pretty Little Pots

die pas volgend jaar gaat starten.


De workshop Quilten op de hand is de 

enige die achterblijft. Hebben we allemaal

het machinaal quilten ontdekt?


Hoe dan ook, we mogen weer. 

H*E*E*R*L*I*J*K


En ik mag weer op reis!

Vanochtend stap ik met een koffer(tje)

op de trein naar Lubeck, Duitsland.

Ik stel mij voor dat ik mij heerlijk installeer in een 

treincoupe voor mij alleen.

Dan kan de mondkap af, en ga ik lekker lezen,

en of patchen.


Ik denk dat ik mijn beeld van reizen met het 
openbaar vervoer iets zal moeten aanpassen!

De tassen zijn gepakt, 
het cadeau ingepakt,
ik ben er (bijna) klaar voor.

Op naar Lubeck!


Tot blogs,


Juud


Remember; Better Finished than perfect!










4 opmerkingen:

Annemiek zei

Wat heerlijk relaxed reizen. Zat je maar echt in zo een coupé geweldig. Fijne tijd.

Floor zei

Prachtig zo'n coupé. Wat een luxe. Maar dan zouden er maar weinig mensen in een trein kunnen.
Dus helaas ga jij het wat eenvoudiger doen.
Hoop dat je inmiddels goed aangekomen bent.

Dientje zei

Fijne reis en goed verblijf. Lubeck is een mooie stad. Groet, Dientje

Coby Breitner zei

Nou in zo'n prachtige trein zou ik ook wel willen reizen. OK die zijn er niet veel meer, dan maar van het landschap genieten Juud. Ben natuurlijk rete nieuwsgierig wat je daar gaat doen?
Have fun groetjes Coby