vrijdag 21 mei 2021

Judith's Hexagon Sampler

 Er zijn drie blokken klaar,

super leuk,

maar hoe staat het nu eigenlijk?



Toch maar even snel op de grond,


gewoon voor het idee.
Ik ben er dik tevreden mee.


Samen met Quilt Roos wordt de administratie gedaan.


Wanneer ik een klant geholpen heb met het uitzoeken
van stoffen voor een quilt voor haar dochter vraagt ze mij 
of ik haar Familie Album wil zien.

Dan komt ze met deze Cathedral Window.
Vol met foto's van haar trouwen, van de kinderen,
van de kleinkinderen, zelfs de originele trouwringen
zijn bevestigd aan deze quilt.


Ze vertelt en vertelt, alles heeft een 
betekenis en samenhang. 
Super lief dat ze dit met mij wilde delen.
Ik hoop dat ze nog heel veel 
blokken aan deze quilt mag maken.


Vandaag was het dan eindelijk zo ver.
Ik zit met een stijve arm op de bank,
maar als dat het dan is.
Ok en fotograferen mocht ook niet,
maar zolang er niemand in beeld staat
lijkt het mij prima.


Fijn Pinksterweekend gewenst,

tot blogs,

Juud



Remember; Better finished than perfect!




5 opmerkingen:

Maria zei

Nog even en je quiltje is klaar,mooi hoor.En wat een orgineel quilt van die mevrouw.
Ik krijg mijn prik op 4juni. Hopelijk wordt het snel terug zoals voor Corona. Geniet nog van alles, wandelen met beter weer. Groetjes Maria.

Annemiek zei

Het wordt een mooie quilt zo bij elkaar. Gaat lekker snel met die grote blokken heb je ook een flinke quilt. Stijve arm is niet fijn hoop dat het snel beter gaat.

Floor zei

Ben benieuwd hoe groot de quilt gaat worden als hij klaar is.
Zo fijn dat je geniet en tevreden bent.
Heel leuk dat familie-album-quiltje. Daar kijk je vaker naar als in fotoboeken.
Hopelijk is je arm snel weer beter, meest duurt dat een paar dagen.
Zelf heb ik me 6 dagen behoorlijk beroerd gevoeld van de vaccinatie, vooral van de 2e keer.
Maar het moet maar voor het goede doel, want we willen zo graag weer alles gewoon doen.

Margot zei

De teckel quilt Rose steelt mijn hart ! En wat wordt jouw Judith's quilt prachtig !! Fijn Pinksterweekend verder , quiltgroetjes van Margot

Flickenstichlerin zei

Amazing colors in your hexagon sampler, wonderful work. What a nice idea in reference to the cathedral windows project. The lady must be so pleased with it.