zaterdag 22 augustus 2020

Weekend

Heerlijk, weekend.
Dat lome gevoel dat je hebben kunt wanneer je
lekker gewerkt hebt. 

De zaterdagavond nog jong lijkt,
maar ik mij realiseer dat het over een uurtje
toch ook echt weer donker  zal zijn.

Morgen 'uitslapen' wat nooit lukt 
en de wetenschap dat ik dan lekker 
in mijn pyjamaatje op mijn
kamertje kan gaan zitten.

Heerlijk!

ZALIG gewerkt deze week,
veel van jullie hebben de winkel weer gevonden,
hebben we gekletst,
koffie gedronken,
pakketjes gesneden,
orders verstuurd,
gewerkt in de warmte,
gewerkt in betere temperaturen.
Kwam LZ'tje shoppen en werd ze
bijna gelijk aan de klus gezet!
Leuk hoor dat je zus je zomaar
kan komen 'helpen' op je werk.

En thuis?

Thuis heb ik heerlijk zitten patchen.

Aan the Here There and Everywhere


Natuurlijk zijn er Liberty's in verwerkt!


Kijk dit Gansje eens haar best doen,
"IK OOK"

"ik wil ook in die quilt!'


Wat bloempjes,


Een sterrenhemel. 
Waar ik ook ter wereld ben, ik kijk altijd 
naar de sterrenhemel.
Ik deed dat vaak toen ik in Californië woonde,
het gaf mij altijd het gevoel dichter bij 
mijn familie te zijn.


Ik ben niet alleen de wereld over gevlogen,
ik heb ook in verschillende landen gewoond.

In Charlton Nr Andover, Hampshire, England,
Green, Upper State New York, USA
Saugus, San Fernando Valley, Californie, USA
en in Schneverdingen Duitsland.


Ook is zijn er hexagon sterren gemaakt voor
The English Basket,
ook zo een lekker klusje tussendoor.





Dit is slechts een begin,
het mogen er nog veel meer worden.


Waar de een plakt, rijg ik.
Dat plakken lukt mij gewoon niet. Ik plak
dan zo hysterisch strak tegen het karton aan
dat ik geen ruimte meer heb om het 
aan elkaar te naaien.



En die Gans? 
Ze heeft het gehaald!


En gisteren kwam ik thuis naar een 
prachtig boeket!

Al met al een heerlijke week!

Vanavond?
Vanavond ga ik de wereld bol vastzetten.

Fijn weekend allemaal,


Juud


Remember; Better finished than perfect!

9 opmerkingen:

Annemiek zei

Lekker he weekend vieren vooral als je gewerkt heb. Dan weet je weer dat je even in een andere modus mag. Het gevoel dat je mag uitslapen en dat lukt dan niet maar ga je opgetogen je bed uit omdat je dan een lekkere lange dag kan quilten. Tot snels.

Floor zei

Heerlijk dat je morgen lekker in je kamer kunt gaan zitten met de lapjes!
Ach dat lieve gansje, natuurlijk mocht hij er in, en wie weet komen er nog meer leuke diertjes :-)
Je bent zo te lezen een echte wereldreiziger. Je zult je wel extra zorgen maken dat Californië nu zo in brand staat, echt verschrikkelijk om die beelden te zien.
Lekker genieten morgen.

Freubelsien zei

Lieve juud , geniet van je weekend .
Wat een heerlijke blog heb je toch .

Petra zei

Geniet van je weekend na al dat werken. Fijn dat je weer op je plekje kunt zitten. Mijn werkplek is eigenlijk nog iets te warm maar ik hoop op vandaag (zondag). Ik herken je probleem met plakken helemaal, ik rijg om die reden ook alles. :-) Fijne zondag, geniet!

Phyllis zei

Wat een zalig weekend, zeg, nog een heerlijke zondag toegewenst, het is echt 'lapjes'weer.

Dientje zei

Wat kun je toch gelukkig worden van iets als weekend. Lekker genieten van alle moois om je heen. En een quilt waarbij het leven langs komt. De wereldbol moet er bij jou zeker op. Ik zie het gansje nog hijgen van het harde lopen om ook mee te mogen doen in de quilt, haha. Mooie zus ben jij. Komt je zus shoppen en dan mag je gelijk aan het werk. Ze doet het waarschijnlijk met veel plezier. Dat zou ik ook doen. Zo’n genot tussen al die mooie materialen te mogen werken, ik zou ook helpen. Fijne zondag. Groet, Dientje

audrey zei

Your hexies are beautiful! Such lovely, lovely fabric choices. And your embroidery/quilting blocks are super sweet too.:)

Flickenstichlerin zei

Love your hexagons, wonderful fabrics and colors.

Chookyblue...... zei

beautiful fabrics in your hexies....enjoy your gorgeous flowers....