dinsdag 16 juni 2020

Weer thuis

Quilt weekenden gaan altijd,
echt altijd veel te snel voorbij.

Een weekend aan zee,
maar of we werkelijk echt
aan het strand zijn geweest?

Lange wandelingen hebben gemaakt?
Had het ook gewoon op de Veluwe kunnen
zijn of in de Achterhoek?

Wat mij betreft wel.
Het gaat er mij vooral om dat je
lekker samen bent.
Lekker kunt kletsen of heerlijk lachen.
Beide zijn rijkelijk gedaan.

Het malletje dat ik 'vergeten was'
voor het nieuwe geheime project.
Dat sprong haast uit mijn quilts toen ik thuis kwam.
Ik had het gewoon in het grotere koffertje gestopt.
Waar het zich verstopt had zodat ik vooral bezig
kon zijn en blijven met de sterren!


Eerst de auto weer beladen,
op en af de trap af.
Goede tegenhanger tegen al dat zitten!


En omdat je er gewoon niet aan
wil dat het weekend voorbij is
gaan we voor een (peper duur) 
bakje koffie op een terras zitten.
Aan het strand,
en dat is dan voor ons Oosterlingen
wel weer bijzonder.


Ik kon het gewoon niet laten!


Dat we koffie hebben gedronken
heb je op  Facebook bij Gerda kunnen
lezen.


Koffie met een view!


Maar ook aan dat bakje
kwam natuurlijk een eind.


Overigens worden de corona 
regels hier helemaal nageleefd.
Of we wel op 1.5 meter bij elkaar
vandaan wilden zitten.

Deed aan het plezier geen afbreuk!



En hoewel de mussen brutaal,
toch nog niet zo zeer dat
ze een hapje van het koekje
dat op tafel lag durfden te nemen.



Thuis maak ik middags gelijk een ommetje,
om de boodschappen te halen.
Nog geen 7 km,
aan mijn voeten sneakers,
nu aan mijn voeten enorme BLAREN!
Had ik ook maar gewoon
mijn wandelschoenen aan moeten doen.

En thuis?

Thuis begonnen aan het 
Nieuwe Geheime Project!


De designwall op zijn plek,
en tekenen en knippen maar. 

De Sterren hanger er geduldig achter.

Tot blogs,


Juud


Remember; Better finished than perfect!












7 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Mooie afsluiting zo'n kop koffie aan het strand. En wat je zegt, quilten kan overal. De gezelligheid komt voornamelijk van de mensen.🤗

Annemiek zei

Oost west in het midden van het land is het ook best. :-) je hebt in ieder geval gewandeld. Wel balen natuurlijk blaren. Veel plezier met je geheim.

Annelies zei

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad !
Ook ik gebruik nu de nieuwe interface. Veel zoeken, maar wel te doen. Lastiger op de telefoon.

Marguerite zei

Wat grappig dat je achteraf het malletje gewoon mee had. Hihi...
En jakkes blaren.

Floor zei

Jullie hebben genoten, dat is het belangrijkste, dat wandelen komt wel weer. Dure koffie moet ook kunnen, geld moet rollen toch?
Nu weer aan je geheime project beginnen. Zeg niet meer dat ik nieuwsgierig ben hoor :-)

Dientje zei

Gezelligheid hangt niet van de plek af. Jullie laten wel zien dat je lol gehad hebt. Wat een bak, dat je mallen gewoon in je koffertje zaten. Groet, Dientje

Yvonne zei

Klopt helemaal, het maakt echt niet uit waar je bent voor een geslaagd quilt weekend. Al is en blijft zo'n terrasje pakken op het strand een feestje. Vooral als het nu toch al bijzonder is om überhaupt zoiets te doen.
Is dit al weer een nieuw geheim project of ga je verder met dat waar je al mee bezig bent? Je weet ons wel nieuwsgierig te maken hoor!