dinsdag 9 juni 2020

Sterren Regen

Een Lokale-Sterren-Regen-in-Hoevelaken.


Nu het geheime project op een haar na klaar is......


Zijn de sterren weer vol in de aandacht.
Het is gewoon te leuk, elke dag een sterretje, of twee,
of drie, of gewoon een hele week
in een dag!



De een na de ander ziet het levenslicht.


En komen er deze week niet vier,


 niet acht,


ook geen twaalf,


Maar 17 sterren bij!
Dat maakt het totaal nu op 281 sterren,
maar weet je,
ik kan mij ook maar zo vergissen.
Ik ga eerst alle sterren maar eens maken
die ik geknipt en voorbereidt heb liggen.
Daarna ga ik nog een keertje tellen.
Een ding is zeker 366 zijn het er nog niet.

Heerlijk om zomaar zo wat voor het
grijpen te hebben.



En dit is dan mijn uitzicht.
De Sterren en de Daisy Chain.


Aan de Daisy Chain van Brigitte Giblin
 moet nog van alles gebeuren,
maar dat maakt niet uit. 
Toevallig had ik een teal lap
van Spring Garden.
Wie weet wordt dat ooit wel 
de sashing.


En waar ook weer tijd voor is,
zijn de English Baskets.
Daar zijn in de eerste rand rond
het middenstuk de hexagons rond gezet.
Ziet het er gelijk weer anders uit. 


En ligt er een mandje klaar om
geappliqueerd te worden.

Dit weekend ben ik op stap,
naar de kust,
wordt het ook nog eens mooi
weer.
Om het helemaal perfect te maken,
het is een quiltweekend!

Dat gaat helemaal goed komen.

Fijne avond,
en tot blogs,


Juud

Remember; Better finished than perfect!












15 opmerkingen:

Janet zei

Such beautiful projects! You are so fast at making stars! I hope you have a wonderful weekend!

Marguerite zei

Wat heerlijk rustgevend al die verschillende sterren.
En dat applicatie werk ziet er ook zo mooi uit.
Wat hebben we toch een heerlijke hobby

audrey zei

All of it is so beautiful. Love your work.:)

Coby Breitner zei

Goed bezig jij Juud, leuk de sterren en de baskets.
Zalig een quiltweekend voor de boeg, ga je vast leuk over bloggen.
Ik morgen een eerste keer weer een workshopje.

Annemiek zei

Telt al flink richting 300 :-) je sterren stralen en twinkelen. Heerlijk weekend gewenst. Lekker uitwaaien.

Yvonne zei

Heerlijk Juud, een quiltweekend in het vooruitzicht! Je hebt vast genoeg om je daar niet te vervelen. De sterren gaan hard, nog minder dan 100 te gaan, je kunt gaan aftellen......
Alvast heel veel plezier gewenst aan de kust.

Uplay365 zei

En dat applicatie werk ziet er ook zo mooi uit.

ทางเข้า ยูเพลย์365
VSCR888

Mona zei

Hi Juud,
i love your stars - great!!!
Please can you tell me, which fabric is behind the stars on the foto?
Is it from petra prins ?
Thanks!
Best regards from Vienna
Mona

Marian zei

Ah, wat zijn je sterretjes mooi en je mandjes, die zijn zo leuk. Met de daisy chain ga ook lekker. Zo leuk al die verschillende projectjes. Fijne dagen straks aan zee.

Petra zei

Hallo bezige bij, wat een mooie projecten heb je weer onderhanden. Ik ben helemaal verlieft op je sterren. Zo'n simpel patroon maar zo'n mooi effect.

Phyllis zei

Genieten weer van deze blogpost, net alsof ik weer bij je thuis ben.
Een super weekend toegewenst, het weer werkt alvast mee (duimpje omhoog!)

Dientje zei

Je blijft kijken naar de sterren, mooie stoffen. De andere werkstukken mogen er ook zijn. Mooie kleurcombinatie. Groet, Dientje

Conny's-blog zei

Prachtig jou sterren, ben er ook mee bezig..............liefs.Conny

Michelle zei

You are so fast! beautiful, beautiful, beautiful... To infinity!

Michelle

BezigeBijMirjam zei

Wat een mooie projecten allemaal! En due sterretjes......heel leuk!❤️🤗