zaterdag 7 december 2013

Afgelopen vrijdag

Was ik hier, op de inloopbee, bij Atelier FatQuarters. maar niet voordat ik door donker weer de dijk was afgereden.
DSC01403
Gewoon INKT ZWART, helemaal lekker! Dit is het quiltweer waar een beetje quiltster van droomt. H*E*E*R*L*I*J*K
DSC01402
Nog een klein stukje en dan ben ik er alweer.
DSC01408DSC01407
LZ’tje is er ook, en niet alleen. Ze heeft een collega, Nettie, aangestoken met het LEVENSGEVAARLIJKE quiltvirus! Heerlijk om zo’n vers bakken quiltster te zien, alles is interessant, alles wil je weten, alles is leuk, alle stofjes mooi, oh en dan al die MOGELIJKHEDEN!
DSC01404
Zelf ben ik bezig geweest met de laatste vier hoekpunten van Robin’s Nest!
Bijna een AFFO!!
En die gedachte he…..
een affo…
alsof ik dan in een “GAT’’ zou kunnen vallen….
en dan valt mijn oog op het PERFECTE LAPJE!
Het lapje wat ik niet heb, en wanneer LZ’tje ziet dat er wat gebeurd is ze ALLERT!
“Wat’s gebeurd?”
En daar gaan we,
gewoon voor GAAS!
DSC01438DSC01437
Waar dit lapje voor bedacht is?
ROAD 66 2
Foto komt van Internet en is wat minder scherp, maar het idee krijg je vast.
Het lapje is natuurlik bedoeld voor de ‘verbindingsstukjes’. Wanneer we gaan beginnen?
Geen flauw idee. Eerst komt de ZEUREN-Quilt.
De inloopbee was gezellig,
maar thuis wacht de was, de strijk, een huis dat graag een stofdoek ziet, de boodschappen,
etc etc.
 
Willeke dank je wel voor de gastvrijheid,
ik kom zeker weer eens langs.
 
Fijne zaterdagavond allemaal,
 
Juud

10 opmerkingen:

Annelies zei

Dat huis dat wacht bij thuiskomst....zo herkenbaar.

Yvonne zei

Goed begin van het weekend zo'n Bee en inderdaad jammer dat al die klusjes niet vanzelf verdwijnen. Mooi stofje heb je gevonden!

Marguerite zei

Jeetje wat een donkere lucht dat zag er gevaarlijk uit. Maar dat vergeet je meteen als je die mooie stofjes ziet.

Lida zei

Wat gezellig en wat is iedereen toch heerlijk bezig! Je blok ziet er prima uit en je bent er bijna! Succes met de laatste loodjes en je kussen vind ik ook geweldig geworden!
Grotjes
lida

Sis Voorn zei

Het bis dan ook een lapje om ALERT te worden ;-)

Berna zei

Had ik toch dit logje gemist! Maar Janny maakte mij erop attent dus hier alsnog een reactie. De bee ziet er gezellig uit, dus een volgende keer stap ik zeker in om mee te gaan.
Mooie lappen gescoord en een gezellige ochtend. Wat wil je nog meer? Ja ik weet het. Je wilt GEEN stofdoek en strijk en boodschappen maar ja, helaas is onze poetsvrouw uit je-weet-wel nog een droom ;)
Maar vandaag is het huis aan kant en de boodschappen gedaan dus lekker prullen. Geniet ervan.

Willeke zei

Vond het ook gezellig dat jullie er waren. En jullie zijn altijd van harte welkom.

Carin zei

Je hebt weer een mooi nieuw project op het oog.

Unknown zei

Oooh, wat jammer dat ik vrijdag niet geweest ben, had je graag een keer ontmoet. Volgende keer beter.
En je quilt wordt erg mooi.

Floor zei

Leuk dat jullie even bij Willeke waren.
Eigenlijk is het dus gevaarlijk om met een quilter om te gaan, erg besmettelijk blijkbaar.
Gek genoeg is het me nog niet gelukt om iemand aan te steken.
Iedereen zegt: "veel te veel werk, heb ik geen geduld voor".... ze moesten eens weten hoe fijn het is.