zondag 17 juli 2011

Hmm piketdienst......

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. Op naar LZ met Helen, om gedrieen te knutselen aan de DJ. En dus werd er een tas gepakt, stapte we in de auto en werd er lekker koffie gedronken om daar twee verschrikkelijke ontdekkingen te doen;




1. de batterijen van mijn camera bleken leeg en.......
2. was mijn Papa's Star helemaal verkeerd gemaakt!!!!

Kijk maar goed. Inderdaad bijna 'klaar', maar ziet hij er niet een beetje bleek uit?
Ja eigenlijk wel.
Dus hoezo 'lang leve de piketdienst'
Het laatste wat ik moet doen is quilten tijdens een piketdienst.

na veel uithaal werk ziet mijn "Papa's Star" en dan zo uit!
Voor al diegene die weten wat een gepruts het is, kan ik zeggen dat het een behoorlijk geklungel was, maar ben ik er nu best trots op!

LZ is al veel en veel verder. Die zit nog helemaal in het ritme van het maken van de SBS!

Acht blokjes heeft ze al af, zijn er al meer gespelt en liggen er blokjes klaar om slechts nog in elkaar geflanst te worden!!
Vandaag doe ik mijn best om aan deze borduurlap wat toe te voegen.
Pfft....... dit is pas een uitdaging. Want het is een prachtige lap, waar de medeborduursters prachtige dingen op gemaakt hebben. Wat kun je daar dan nog aan toevoegen. Dapper aan de slag dan maar, en kan ik verklappen dat het af is. Het is totaal anders dan wat de anderen tot nu toe gemaakt hebben, maar zeker niet verkeerd.
Nog drie maanden te gaan en dan krijgen we allemaal het eind resultaat te zien!!

Maar dit is niet het enige wat ik gedaan heb na het gedoe met mijn tweede blokje van de DJ!

Deze en

deze zijn het resultaat van een zaterdagavond voor de buis!!
en dat maakt het totaal op 4!!

Ze zien er leuk uit.

Hopelijk heb ik van de week nog wat tijd om weer wat te knippen, spelden om vervolgens
toe te kunnen voegen. Het is super leuk om aan de DJ te werken.
Da's maar goed ook want dit gaat jaren duren!!

Doeg,

Juud 

1 opmerking:

Ineke M zei

ziet er goed uit Judith
jaren.....valt wel mee denk ik

groet Ineke