dinsdag 12 juli 2011

Dames, Heren en Koekeperen. I present to you

Trom geroffel, drum roll please!


De POCKETS is AFFO!!
overigens die vingers in het midden zijn van mijn man!


en hier is hij nog een keer, bedoelt hij nu dat ik teveel aan het kletsen ben?
maar een ding is zeker;

"Bep's bloemen" is een feit

Raar idee dat deze quilt haar laatste kado is geweest aan LZ (nee eigenlijk was de reis naar Esther Miller dat) en mijzelf. Jammer genoeg heeft ze hem nooit helemaal af gezien. Of misschien toch wel, who knows. Zondag heb ik aan "Bep's bloemen" de laatste steekjes gezet. Ze had gelijk vol belangstelling want we hadden, onverwachts, een huis vol met visite.

Met name de LZ'tjes (lieve zusjes)  van mijn moeder, An (93) en Greet (90) vinden het een mooie deken. Ze hebben LZ en mijzelf er vaak genoeg aan zien werken terwijl wij bij haar op bezoek waren.

Nu nog 'even' het quilten tekenen, dan rijgen en dan 'even quilten'

Komt goed,

Doeg,

Juud

6 opmerkingen:

Floor zei

Judith, wat ben je toch een snelheidsduivel! Jeetje ik heb het gevoel dat je elke week iets af hebt!
Deze is weer prachtig geworden. Je moeder heeft vast over je schouder meegekeken toen je de laatste steekjes zette.
Nu nog even quilten, net wat jij zegt: appeltje-eitje!
We zien hem dus volgende week wel af (grapje).
Groetjes,
Floor

Annelies zei

Wat ziet hij er fantastisch uit ! Succes met de volgende fase.

Helen zei

Prachtig! Meer woorden kan ik niet verzinnen ;)

Ineke M zei

ik mocht hem gisteren even in het "eggie "zien en wat is hij mooi
succes met het quilten Juud, maar dat gaat wel lukken

Ineke

sylvia zei

Wat een prachtig POP heb je gemaakt!!! Als ik dit zie beginnen mijn vingers te jeuken, maar ja........zucht......er ligt hier al zoveel, dus nog even geduld hebben voor ondergetekende!!!
groetjes, Sylvia

Elly (creatieveling Elly) zei

SUPER geworden. Echt prachtig.
groetjes Elly