dinsdag 14 juni 2011

Dear Jane

Gisterenavond was het dan zo ver en heb ik echt een allereerste begin gemaakt aan de Dear Jane. In Amerika waren al de nodige stoffen gekocht, maar dan de uitvoering nog.......

Helen heeft echt een fikse tijd geleden op haar blog gevraagd wie er zin zou hebben om met haar te gaan beginnen aan de Dear Jane. Ik had dat niet. Wat een werk, wat een gepruts en wat ben ik al aan veel begonnen. Enfin, in de States was ik "om" en vroeg ik Helen of er nog plek was.
Niemand had zich nog aangemeld!! (snap je toch niks van).
Dus gisterenavond zijn we begonnen. 
Eerst nog stofjes bekijken en terwijl ik bezig was met het eerste blokje (het groene blokje in het midden van de quilt) was Helen hier mee bezig.....

Het blokje is het blokje der gruwelblokjes, G-6 "papa's star". Als je deze kunt, is de rest appeltje eitje hoorde ik aan tafel.

"snap jij hoe het zit?", "het komt door het spiegelbeeld", "ben al 5 uur bezig", "hoezo ontspannend"....
Ik heb nog even getwijfeld of ik echt wel wil beginnen, maar ik wil het echt.



De stand gisterenavond, getekend en nu geduldig wachten op naald en draad.

En vanavond was daar dan heel even tijd voor. Leuk hoor.
Maar nu bezig met andere zaken, het is al 20.15 uur en ik moet mijn koffer voor Esther Miller nog pakken. Morgen gaan LZ en ik onderweg!! Leuk leuk!!

Doeg,

Juud

1 opmerking:

Ieke78 zei

Oh, wat leuk dat je begonnen bent! Ik wil hem ook ooit eens gaan maken. Maar moet eerst mijn CWDQ af maken. Het boek ligt al wel gereserveerd bij de quiltwinkel voor me ;-)

groetjes, Ieke