donderdag 2 mei 2019

Sewing Sister Quiltmania Tour 2019

De eerste dag zit erop,
het was een FEESTJE.

De opening werd gedaan door
Carole Veillon en Petra Prins





En volgen er nog drie dagen!

Dit is de kans om de quilts van 
Susan Smith


The Sewing Sisters and Friends


Cecile Franconie
en
antieke quilts uit de privé collectie van
Charles Edouard de Broin te zien.



Hierna gaan de quilts naar Engeland,
dan door naar Washington DC.

Er is al belangstelling voor vanuit California!


MIS JE KANS DUS NIET!


Wij zijn open van 10.00 tot 17.00 uur 
donderdag en vrijdag,

Zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.

St. Joriskerk
Hof 1

Entree € 8,=



Tot Blogs,


Of Tot in de St. Joriskerk een deze dagen!


Juud


Remember: Better finished than perfect!

14 opmerkingen:

frameless mind zei

Inderdaad een feestje om tussen al die mooie quilts te mogen vertoeven.
Ben helemaal gepakt door de schoonheid van de rechtse quilt op de laatste foto. En wat past deze quilt mooi bij het tegelvloertje van de kerk. Hoop stiekem dat ik hier of daar wat detailfoto's van deze quilt ga zien -:))
Veel plezier nog de volgende dagen!!
Groetjes, Liliane

BezigeBijMirjam zei

Een mooie eerste dag dus. Wat hangt de quilt van Petra daar prachtig door de toog gezien. Een mooie dag voor vandaag weer!🤗

Dientje zei

Prachtige quilts. Genot voor het oog. Veel plezier in zo’n mooie omgeving. Groet, Dientje

Floor zei

Heb gisteren genoten van de tentoonstelling Juud! Niet zo heel groot, zodat er voldoende tijd was om alles te bekijken en foto's te maken.
Zal morgen of zaterdag wat laten zien op mijn blog. Was echt de moeite waard om naar het mooie Amersfoort te komen, maar wel fijn dat ik er niet zover vanaf woon :-)
Veel succes en veel bezoekers de laatste 3 dagen.

Carine Remmery zei

Het was een feestje! Ik had de boeken al ... maar nu ik de quilts zag in het echt ben ik reuze enthousiast. Super was fijn jullie allen te zien. Dikke knuffel Carine

Marion van de Sande zei

Zou vandaag komen maar helaas, er kwam een begrafenis tussen. Nu probeer ik morgen te gaan, hoop dat het lukt!

Phyllis zei

Prachtig!

Grietje vanKempen zei

Wij zijn gisteren, op de eerste dag geweest. Mijn quiltvriendinnetje en ik.
En wat was het genieten...met de neus er bovenop, en je verbazen over zoveel moois.
Jammer dat het alweer voorbij is. De complimenten voor iedereen die dit mogelijk gemaakt heeft.

Ineke zei

Het is een prachtige tentoonstelling, vond het echt een feestje, iedereen keek en was ook blij!!! Er hangen geweldige mooie quilts!!! Ik heb genoten en leuk om zoveel bekenden te zien en spreken!

Yvonne zei

Ik verheug me er op! De plaatjes zijn al zo mooi.....heb al voorpret!

balmesh zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jane in Cumbria zei

Echt heerlijk om al dat moois te zien. Ik heb genoten! Ook zo leuk om jou weer te zien, Juud!

Kleine Vingers zei

Wat was het mooi.

Barb zei

How fabulous! This is such an incredible event. Hope to see more photos.