dinsdag 30 april 2019

The Sewing Sister Quiltmania Tour 2019

Het zijn gevulde dagen.
Heerlijk.

Gisteren stonden we in Zutphen 
uit te pakken, om te pakken en in te pakken.

Nantes van ons afgeschud en hup het
Amersfoort-jasje aan!


Overal stond wel wat.


Spullen om opgeruimd te worden,
en ook spullen die gewoon konden blijven liggen.


Er zat zowaar systeem in!


Vanochtend waren we op tijd in de kerk.
Grappig hoe je dan langzaam maar zeker
de kerk ombouwt in een quilt-paradijs.


Het wagenpark achter de kerk groeide gestaag.


Alle quilts van Susan op een stapel.


Krijgt Petra Prins Patchwork een nieuw tijdelijk uiterlijk.


Ook zijn er quilts van Cecile Franconie mee!
Dat is toch te leuk?


Er werd echt hard gewerkt.


Zo kun je zien hoe groot sommige quilts wel niet zijn!


Op de tafels staan oranje tulpen, met een Koninklijk lintje.
Inmiddels is het lintje vervangen voor een rood-wit-blauw lint,
ter gelegenheid van 4 en 5 mei.


Sommige quilts worden HOOG opgehangen.
Ben ik even blij dat ik niet op die ladder sta!


Uiteindelijk hangt alles. 
Zo bijzonder om het opgebouwd te zien worden.


Ook de Gerfkamer staat klaar voor de eerste workshop!


Zijn de stoffenpakketjes klaar voor wie wil.


Staat Wilma nog wat laatste zaken te snijden.


Zorgt Aalt, de beheerder van de kerk,
voor een heerlijke lunch.


En valt uiteindelijk aan het eind van de middag
alles op zijn plaats.



Wij hebben er reuze veel zin in!

Hopelijk tot op een van deze vier dagen.

Voor alle zekerheid;

Woensdag, donderdag en vrijdag van 10.00 - 17.00 uur
Zaterdag van 10.00 - 16.00 uur

Entree; € 8,=


Tot blogs,


Juud


Remember; Better finished than perfect!

17 opmerkingen:

Dientje zei

Veel succes. Groet, Dientje

KijkDaarIs zei

Wat ziet het er mooi uit...heb ook reuze zin in de komende dagen !
Ook al was ik vandaag in Zutphen nog wat laatste fq te snijden en pakketjes te maken..het was leuk om mee te genieten via de app
De voorbereiding voor vrijdag ( Queen Victoria )( wat een pracht plek heeft ze gekregen !) is ook bijna klaar...
Ik zie je morgen !

Rita zei

Oh wat ziet dat er mooi uit. Ik heb er zin in om het te komen bekijken en stap morgen lekker in de auto naar Amersfoort.

Annemarie. zei

Verhaal en foto’s om bij te watertanden. Ik hoop toch zo dat er nog een gaatje Amersfoort in zit. Zieken in huis.
Voor jullie in elk geval hele mooie dagen gewenst en daarna ...vakantie ?.

Floor zei

Oohh Juud, wat hebben jullie hard gewerkt en wat is het mooi geworden!
Kom het morgenochtend in het echt bekijken hoor, hoop jou dan ook even te zien :-)
Die hoge laders, word al duizelig als ik naar de foto kijk, maar de quilts hangen schitterend.
Lieve groetjes,
Floor

Ineke zei

Ik ben er morgen!!! Tot morgen ;-)

Grietje vanKempen zei

Tot morgen, wij komen ook!

Kyle zei

Wish I'd be joining you all. It will be a wonderful event.

Annelies zei

Wat een werk in korte tijd ! Veel succes !!

BezigeBijMirjam zei

Het ziet er prachtig uit. Dit jaar ben ik wel in de gelegenheid om te komen. Zaterdag gaan Annie, Philomeen en ik op pad naar en in Amersfoort. We zien je vast! Voor de komende dagen ook al veel succes en plezier.🤗

wilma oud zei

Prachtig ziet het er uit en het zal zeker een succes worden. Groetjes van Wilma Oud

Ageeth Dorsman zei

Hier heb ik al heel lang naar uitgekeken! Morgen kom ik al dit fraais bewonderen en heb er zo’n zin in!
Groetjes van Ageeth.

Janet zei

It would be so wonderful to come and see this event. The church is a beautiful pace to display these gorgeous quilts!!

christine zei

Het was echt mooi. Zou niet weten welke ik het mooist vondt hm. Mag wel 120 woorden wil ik ze allemaal kunnen maken

christine zei

Het was echt mooi. Zou niet weten welke ik het mooist vondt hm. Mag wel 120 woorden wil ik ze allemaal kunnen maken

Phyllis zei

Oh wow, ik ben net terug uit Frankrijk. Ik kan niet wachten om naar Amersfoort te komen, het ziet er geweldig uit!

Chookyblue...... zei

Beautiful quilts.....