dinsdag 9 april 2019

Tijdens de show in Amersfoort



Amersfoort heeft van alles te bieden.

leuke terrassen, winkels, 
een mooi historisch centrum.

Zelf heb ik in januari de stadswandeling gemaakt met 


Speciaal voor de Sewing Sisters Quiltmania Tour
hebben ze een textiel wandeling
door Amersfoort gemaakt.

Enig om te wandelen en een leuke
manier om een stukje van Amersfoort te zien.

Heb je geen zin om te wandelen?
Wil je een andere kijk op de stad?
Denk dan eens aan de waterlijn!

En zie Amersfoort vanaf een heel ander perspectief.


In de kerk kun jij je natuurlijk
laven aan mooie stoffen, pakketten,
quilts en workshops.

Toch wil ik je wijzen op 


Een handwerkzaak in de Langestraat, 
op een paar minuutjes lopen van de Joriskerk.


DE haberdashery winkel van Amersfoort.
Een begrip sinds 1900!


zin in een kopje koffie?
Lunch?
Amersfoort heeft voldoende te bieden.

Naast Schwitzner zit 


En op de Hof, waar ook de kerk zit vind je onder andere 



Het zijn maar zo een paar ideeën voor jou
dag in Amersfoort.


Ik hoop je in elk geval weer in de Kerk
tegen te mogen komen!




Juud


Remember; Better finished than perfect!







6 opmerkingen:

Dientje zei

Dank je wel voor de tips. Mur is wel een begrip. Ik ben er nooit geweest, winkel was gesloten toen ik in A’foort was, maar ken het al heel lang van beurzen: kreatief of creadoe. Groet, Dientje

BezigeBijMirjam zei

QEen rondvaart met de Waterlijn wil ik ook een keer maken. De vorige keer dat ik in Amersfoort was, was het geen vaarseizoen. Leuk dat je tips geeft. Annie, Philomeen komen zaterdags. We zijn erg nieuwsgierig naar de quilts. Tot ziens!🤗

Annelies zei

Veel succes met de voorbereidingen !

Floor zei

Je hebt supergoed je huiswerk gedaan Juud. Natuurlijk heb je overal aandelen in, dat heb ik wel door hoor 😁
Maar een lekkere lunch gaat er denk ik wel in nadat ik al die mooie quilts heb bekeken.
Nu eerst naar Rijswijk, daar exposeert o.a. Janet Bolton, daar ben ik een grote fan van.
Amersfoort wordt ook vast heel mooi. Succes met de voorbereidingen.

Yvonne zei

Een goede tip is goud waard!

Phyllis zei

Dank voor alle tips! Verwacht het te druk te hebben, maar altijd leuk om weer eens terug te komen. Ik kijk ernaar uit!