Nog nooit mee gemaakt, code rood omdat het zo heet is.
Pff we puffen wat af deze dagen, voelen we allemaal klam aan, heeft niemand
leuke haren. Gaan we make-up loos door de dag, en hang ik eenmaal thuis ook
mijn BH aan de wilgen.
Ik denk maar zo dat wij ons hier wel in herkennen.
Medelijden had ik met de bruidjes en bruidegommen,
mooie jurk aan, helemaal in 'de verf', haren gekapt,
strak in het pak en dan 38 graden!
Ik hoop dat ze lekker in een ge-airconditioned locatie hebben
kunnen feesten.
En dan bruid Carola Schouten, met de tram naar haar stadhuis.
Toch ook helemaal geweldig!
Gisteren hebben wij de deur dicht gehouden,
en omdat het vandaag 'koeler' zou zijn besluiten
Yvonne en ik om gewoon te gaan werken.
Wisten wij veel........
Ook in de winkel is het best wel warm,
de Code Rood voor het
Oosten hebben we maar genegeerd.
Toch nog wat klanten gehad en telefoontjes beantwoord.
We snijden en vouwen lapjes, allemaal voor een privé ventilator!
Het is name Dutch Heritage wat door onze vingers gaat en onder het (rol)mes ligt
want aan het eind van
juli reizen Petra en ik af naar Birmingham,
voor The Festival of Quilts.
Het setje hier boven, en op de foto hieronder, heet,
voor de volledigheid,
We spelen met wat leuke Fire Fly Blikjes,
wat garens en maken bovenstaande foto.
Gewoon voor de lol.
En terwijl ik voor sta te snijden, zit Yvonne achter te vouwen,
vouwen en vouwen. Wanneer ze denkt klaar te zijn kom ik
met een 'verse' stapel.
Dan krijg je dit!
We lachen daar zelf het hardst om!
Thuis heb ik voor de dorst Belvoir,
Ginger en Lemon&Lime.
Beetje bruiswater erop en lessen maar, die dorst.
Nou ik ben weer uitgekletst,
tot blogs,
Juud
Remember; Better finished than perfect











Geen opmerkingen:
Een reactie posten