zaterdag 27 juni 2026

Code Rood

Nog nooit mee gemaakt, code rood omdat het zo heet is. 

Pff we puffen wat af deze dagen, voelen we allemaal klam aan, heeft niemand

leuke haren. Gaan we make-up loos door de dag, en hang ik eenmaal thuis ook

mijn BH aan de wilgen. 

Ik denk maar zo dat wij ons hier wel in herkennen.

Medelijden had ik met de bruidjes en bruidegommen,

mooie jurk aan, helemaal in 'de verf', haren gekapt,

strak in het pak en dan 38 graden!

Ik hoop dat ze lekker in een ge-airconditioned locatie hebben

kunnen feesten. 

En dan bruid Carola Schouten, met de tram naar haar stadhuis.

Toch ook helemaal geweldig!

Gisteren hebben wij de deur dicht gehouden,

en omdat het vandaag 'koeler' zou zijn besluiten

Yvonne en ik om gewoon te gaan werken.

Wisten wij veel........

Ook in de winkel is het best wel warm,

de Code Rood voor het

Oosten hebben we maar genegeerd.

Toch nog wat klanten gehad en telefoontjes beantwoord.

We snijden en vouwen lapjes, allemaal voor een privé ventilator!

Het is name Dutch Heritage wat door onze vingers gaat en onder het (rol)mes ligt

want aan het eind van 

juli reizen Petra en ik af naar Birmingham,

voor The Festival of Quilts


Ik ben een keertje als bezoeker naar deze beurs geweest,
maar heb daar nog nooit met de winkel gestaan.
Een eerste keer dus. 
Ik ben reuze benieuwd,
geen zorgen ik zal tegen die tijd zeker bloggen.

Het setje hier boven, en op de foto hieronder, heet, 

voor de volledigheid,

  Fleur de Paris Mix

We spelen met wat leuke Fire Fly Blikjes,

wat garens en maken bovenstaande foto.

Gewoon voor de lol.

En terwijl ik voor sta te snijden, zit Yvonne achter te vouwen,

vouwen en vouwen. Wanneer ze denkt klaar te zijn kom ik

met een 'verse' stapel.

Dan krijg je dit!

We lachen daar zelf het hardst om!



Woensdag is er Christmas in July.
Los van die workshop hebben we de stitcherie
panels gesneden. Zodat het ook 
gewoon in de webshop is te bestellen.
Natuurlijk met de bijbehorende mallen set en 
een eenvoudige werkbeschrijving.



En dan opruimen, prullenbakken leeg, 
wc schoon, afwasje, balen terug op hun plek,
post in de 'postzak'.
Tafel dekken voor de workshoppers
woensdag.



Het wordt vast weer super gezellig,
daar twijfel ik niet aan.

Thuis heb ik voor de dorst Belvoir,

Ginger en Lemon&Lime.

Beetje bruiswater erop en lessen maar, die dorst. 


Nou ik ben weer uitgekletst,

tot blogs,


Juud


Remember; Better finished than perfect

Geen opmerkingen: