dinsdag 17 september 2024

Kerst workshop

Super leuk wanneer je een ideetje hebt.
Wat boompjes, 
leuke stitcherie,
lekker borduren 
en voila klaar zijn we.......


Zo opgelepeld, maar dan de uitvoering.
Tekenen, knippen, aan de gang,
dan van het rommetje een geheel maken.

Een zieke Freddie en de 'kinderen' 
ook ontlasten met het oppassen fietst daar tussen door.

De uren en dagen glijden als zand door je vingers.



Maar gisteren was ik ineens in The Mood!
Eerst bij de groothandel langs voor de notitions
en een babbel met collega's.


Toen de boodschappen en al dat gedoe, 
gedoe en nog meer gedoe. Gedoe dat Huishouden heet.
Nou de ramen moeten echt gelapt maar ben ik 
schaamteloos lekker op de bank gaan zitten.
En de strijk staat ook nog......


Het grote designbord op de salon tafel voor mij 
en de tv op een makkelijk te volgen programma,
"De Grote Verhuizing"
lekker op zijn Engels.
Zomaar om 4 uur middags
 de koffie onder handbereik.


Boompjes planten, kijken hoe het uitkomt,
en terwijl ze veel later 
(en ik nog lekker op die bank zit)
 bij Kamp van Koningsbrugge 
HELEMAAL kapot gaan, en Ray roept dat
dit gevoel dat de kandidaten hebben helemaal NIET KLOPT
plant ik nog een boompje.

He Lekker, kussentje in de rug, mij niet bellen
om met een boomstam 10 kilometer uitzichtloos te sjouwen.

Enfin, gelukkig zit ik ook niet in die business.

Bij ons kun je lekker aan tafel zitten,
kopje koffie, wat lekkers, lunch van de broodbode,
kopje thee, en de enige boomstam waar jij dan mee
hoeft te torsen weegt nog geen 1 gram!

Doe je mee?



Tot blogs,


Juud

Remember; better finished than perfect!

 

2 opmerkingen:

Floor zei

Heerlijk zo even lekker te zitten met een leuk werkje.
T.v. aan en verder genieten van de steekjes.
Niks geen boomstammen sjouwen :-)

sylvia zei

Vreselijk, die boomstammen van gisteravond...pfff! Ik vind de jouwe leuker! Liefs, Syl