maandag 29 mei 2023

Heerlijke Lente Dagen

Niet te geloven dat het alweer bijna eind mei is. 
Het is best druk geweest de afgelopen weken.
Schreef ik in mijn vorige blog of je nog enkels hebt,
dat zou ik nu, na vier dagen Berlijn weer kunnen schrijven.
Wat hebben wij gewandeld door die stad!

Maar eerst een update over de dagen daarvoor.

 

Heerlijk op de fiets met borduurwerk naar de 
"inlijst-mevrouw"

Met de auto weet ik een route zo uit mijn hoofd,
maar op de fiets door nieuwe woonwijken heb
je toch een andere kijk op de wereld.
Ik verdwaal zelfs, maakt niet uit,
wat extra trappen of niet maakt niet uit.



Het fietsen smaakt naar meer en ga ik de volgende dag
op de fiets naar Barneveld, nog leuker fietsen.
Langs en later door het

 Landgoed 'Het Paradijs"



Paradijselijk is het zeker!


Ook wordt er een nieuw borduurwerk opgepakt,
Summer Quaker.


Lekker op de bank, schaartje en needle keep aan de
loep lamp.


Wilma en ik brengen een bezoek aan onze 
Borduur Goeroe Annie.
De dag is eigenlijk altijd te kort, maakt niet
uit hoe vroeg we komen en hoe laat we 
weer weg gaan.


Annie heeft haar best gedaan met een mooi
geborduurd tafel kleed en toepasselijk
borduurtje.


Wilma is bezig met de Garden club series
van Black Bird Designs.
Enig, op allemaal verschillende stukjes linnen.


Met eigen aanpassingen;
Home Sweet Holland


en "Spakenburg is my home"


Annie is weer druk met With they needle and Thread
word play, elke maand een eigen borduur.


Gepatcht wordt er ook nog!
Hier een quilt van Brigitte Giblin,
die door Wilma gemaakt wordt. 

De dag erop zou ik naar Berlijn gaan met Maxime.
Daarover later meer.


Tot blogs,

Juud


 

5 opmerkingen:

Floor zei

Gelukkig ben je de lapjes nog niet vergeten :-)
Maar borduren is ook leuk en je hebt de smaak goed te pakken zie ik.
Dat tafelkleed met de geborduurde cirkel is werkelijk prachtig, maar ik zou daar niet aan durven eten, veel te bang voor vlekken.
Spannend dat je naar Berlijn bent geweest.
Ben benieuwd naar de foto's.
Mijn broer woont daar al bijna zijn hele leven.
Groetjes,
Floor

Coby Breitner zei

Je bent helemaal in de borduur mood he Juud, leuk hoor!
Benieuwd naar Berlijn?
groet Coby

Margot zei

Wat mooi die fietstocht in het Barneveldse ! Je woont dan ook in een mooi gebied van Holland !
En over een poos ( dan is mijn borduurwerk Coming in to my Garden van BBD klaar )
wil ik je het adres van de "inlijstmevrouw " vragen !!!!!

En wat is het leven fijn dat er vriendinnen zijn met dezelfde hobby en naaldsteken .

Volgens mij heb je de Birckenstock's aardig versleten in Berlijn . en nu weer een poos zonder je dochterlief .......

Vanuit Enkhuizen een fijne dinsdag toegewenst

Annelies zei

Oei, the Garden Club heb ik voor de helft af. Daar moet ik echt mee verder gaan. Leuk dat jij ook zo aan het borduren bent.

Marion van de Sande zei

Ik vind het zo leuk dat ook jij nu aan het borduren bent én over blogt. Ik ben benieuwd naar de inlijstmevrouw.

De Gardenclub heb ik jaren terug een tijd over getwijfeld maar uiteindelijk voor een ander BBD gekozen. En nu ben ik weg van Brenda Gervais' werk. Ach jaaaaaaa, het houdt ons bezig.