maandag 29 november 2021

Juud....... Juud?

 Nou het lijkt wel of ik Blog-Moe ben, 

lijkt!

Het is helemaal niet zo, maar ik ben gewoon bezig met andere dingen.

Dingen die helemaal NIETS met quilten te maken hebben.

Dingen als keukens, houtkachels, vloeren, kozijnen.

Super leuk om mee bezig te zijn en ook weer helemaal niet.


Een oude liefde, borduren.
Daar ben ik ook weer aan begonnen.
Ik kwam zoveel leuke patronen tegen,
dat ik de verleiding niet kon weerstaan.

Laat ik het zo stellen dat ik voorlopig 
weer even vooruit kan.

Deze is, na jaren, eindelijk af.
Nu kiezen welke ik daarna maken mag.


Workshops!

Ze mogen weer.
Ooit begon ik met de Dear Jane in Zutphen,
ergens in 2014.
Nooit gedacht dat ik in 2021 weer met
de Dear Jane aan de gang zou.
De quilt blijft boeien, blijft geweldig om 
aan te werken.

Samen met Quilt Roosje is het helemaal feest.


Een Jane in wording in Dutch Heritage stoffen!


De h250, de add a quarter alles ligt weer
op tafel.


Inclusief het boek waaruit ik in 2011 - 2013 zelf de Jane gemaakt heb.
Mijn boek staat vol met aantekeningen,
en kleine dagboek notities.


Zoals zo vaak zie je op die lessen van alles
leuks voorbij komen.
Zoals deze werkmap.
Geniaal.


En dat bijtje is helemaal om te jatten.


 

En dan dit!
Say no more...........


Smiddags is de groep helemaal uitgedund!
Corona, corona en nog eens corona.

Blijf gezond,

Tot blogs,

Frans en ik gaan straks op vloerenjacht.



Juud

Remember; Better finished than perfect

8 opmerkingen:

Annelies zei

Wat leuk een DJ in Dutch Heritage ! Succes !

Marians Quiltblog zei

Leuk weer te lezen. Bij ons paar weken geleden een nieuwe keuken geplaatst, de nieuwe vloer wordt deze week gelegd, gordijnen besteld. Kortom, ook niet bezig met quiltzaken. Maar oh zo leuk, vooral als je het resultaat nu ziet.
Leuk de DJ, ik heb hem heel ver in mijn kast en achterhoofd geplaatst 😂. Weet het nog steeds niet met haar.
Net de nieuwe stofjes van Judy Rhotermel uit de brievenbus gehaald. Echt 🥰.
Succes met je huis! Gr. Marian

christine zei

Heerlijk om andere dingen tussen door tedoen ik ben bezig met een biscornu bijna klaar dan zal ik haar laten zien . En die dear jane ze blijft spoken in mijn hoofd net als de phebe maar daar ga ik echt aan beginnen na de kerst 2022 wordt phebe jaar althans het begin ..
Lfs christine

Marguerite zei

hopelijk hebben jullie dezelfde smaak
Bij ons duurt het jaren voordat we de/een knoop doorhakken.
Wel leuk om zo bezig te zijn

Floor zei

Fijn dat er weer een blogberichtje is geboren Juud.
Ik begon me al ongerust te maken.
Druk met verbouwen dus, dat is helemaal niet leuk al die rommel, stof en herrie.
Dan kan je beter gezellig in de winkel een workshop geven.
De Jane is weer helemaal terug nu het boek weer verkrijgbaar is.
Jammer dat er veel zieken zijn, maar ja er mogen nu toch maar 4 mensen binnen komen, zo jammer.
Succes met de verbouwing.

Phyllis zei

Leuke foto's! :-)

riet zei

Ja Judith, ik vroeg mij net gisteren af waar je uithing😊. Ook niet op Instagram. Ik heb ooit drie blokjes van DJ gemaakt…..ik weet niet of ik weer begin nu mijn Samta klaar is. Rita

Dientje zei

Wat een mooi borduurwerk. En volgens mij wordt de DJ in Dutch Heritage stoffen apart, met zulke mooie stoffen moet dat wel. Uitzoeken van spullen voor het huis kan slopend zijn. Maar als het dan klaar is, is het genieten. Succes. Groet, Dientje