maandag 23 november 2020

BowTies en The Santa

 Ik ben de laatste tijd met verschillende projecten bezig.

Een daarvan zijn de BowTies.


Er zaten nog steeds 'blote' bowties
in mijn koffertje.



Daar werden twee blokken van 25 
van gemaakt,
om die vervolgens aan 
"de lap"
te zetten.


De lap is inmiddels
18 strikken breed en 
20 strikken hoog,
360 strikken dus.
Het schiet op.


Het lijkt nog steeds vierkant,
dus ga ik weer verder met
het maken van strikken.


Mijn voorraad is behoorlijk geslonken,
en kan ik weer gaan tekenen.
Er mogen nog 125 strikken gemaakt worden.
De stoffen zijn inmiddels uitgezocht.
125 verschillende zal niet lukken,
dan maar een aantal dubbelen erin.


Dat is niet het enige waaraan gewerkt is,
ook The Santa vraagt en krijgt de nodige
aandacht.
Heerlijk vind ik het. 


Dit is het derde blok,
alles is nu uitgeknipt en geplakt
op het linnen.
Vanavond kan ik er verder mee.

Ook wel lekker om gewoon alles
eens aangeleverd te krijgen.
Het is echt een tijd geleden 
dat ik dat gedaan heb. 


Dan dan Maxime,
ze heeft een vriend!
En wat voor een,
een katertje van net 8 weken oud.

Pablo

We zijn allemaal verliefd op dit vriendje.


Tot zover,


Tot blogs,



Juud


Remember; Better finished than perfect



















8 opmerkingen:

Petra zei

Wat een leuke projecten en wat een lief vriendje. Ik heb hier een dochter die gelijk jaloers zal zijn.

Floor zei

Ben al helemaal verliefd op mijn nieuwe kleine aapje, maar als ik dit schattige poesje zie, wil ik wel ruilen :-)
Maar dat zal Maxime wel niet willen haha!
Wat wordt je strikjesquilt al groot! Leuk hoor al die verschillende lapjes. Misschien wat scraplapjes scoren in de winkel?
Een kerstquilt maken is ook altijd leuk, die verleiding is er eigenlijk elk jaar.

Janet zei

I love your bow ties!

Coby Breitner zei

Heerlijk weer een blogje Juud, je gaat lekker hoor met de bowties.
Wat een cuty Pablo.

Phyllis zei

Welkom Pablo! Misschien ook een (Kerst) bowtie voor het nieuwste gezinslid?
Het wordt enig, al die bowties, al die kleuren, al die stoffen.

Yvonne zei

Wat een schatje is Pablo, daar smelt je van!
Je gaat lekker met je strikjes, nog even en je bent er.

Flickenstichlerin zei

Your Bow Ties look wonderful, so does the Santa project. So cute.

Evelyne zei

Leuke vrolijke quilt je bowties! Wat een lief klein poesje!!

Lieve groetjes, Eef