dinsdag 3 september 2019

In de ban van FLEUR

Ik blijf het maar zeggen,
maar deze quilt is spekkie naar mijn bekkie.

Lekkere kleurtjes,
leuke plaatjes,
leuke applicaties,
allemaal niet te moeilijk,
lekker op je gemakje wat rotzooien.

Nog even en de workshops gaan beginnen!


Het middentuk is klaar en zitten inmiddels
ook alle hexagon bloempjes van de onderste rand
vast op de ondergrond.

Overigens dezelfde ondergrond als die Susan 
heeft gebruikt.
Voor de deelnemers aan de workshops is er 
voldoende in de winkel.

De randen heb ik wat breder gelaten,
de top gaat mee naar St. Marie aux Mines.

Volgende week vrijdag beginnen we met de
eerste workshops. 
Eentje in de ochtend, die vol is,
en eentje in de middag.
Heb je zin?
Je zou je nog kunnen aanmelden voor de
Alle andere groepen zitten inmiddels vol.

Fijne dinsdag,

tot blogs,



Juud


Remember; Better finished than perfect!



6 opmerkingen:

Wilma zei

Wat is ze mooi

Anny zei

Zo lekker fleurig! Ik kan nauwelijks wachten. Ik gaf me op bij Wietske maar dat duurt nog een dikke week. Ik ben gek op het werk van Susan.

Floor zei

Zo maar wat "rotzooien"????? Maar Juud toch, dat kan echt niet hoor :-)
Maar zo te zien heb je dat ook niet gedaan. Prachtige nette cirkels en zorgvuldig uitgezochte plaatjes.
Erg leuk en mooi, ook de zachte kleuren spreken me aan.
De workshops zijn straks ook vast heel gezellig.

Yvonne zei

Wat ga je snel, deze quilt doet me denken aan de vroegere poezie albums, ook vol met dit soort lieve plaatjes!

Dientje zei

Dit is een verhalen quilt met al die leuke plaatjes. Je hebt al heel wat klaar. Mooi die zachte kleuren. Groet, Dientje

manu zei

Questa trapunta è bellissima, esiste un pattern da acquistare?
Un saluto dall'Italia
Emanuela