dinsdag 30 oktober 2018

Houston

Binnen 24 uur vertrekken we.

De afgelopen weken zijn we druk bezig
geweest om alles klaar te krijgen.
Niks even op je gemakje,
oppakken, aanpakken,
doorpakken en inpakken.

Een nieuwe quilt aan het Petra Prins Firmament
en dus nieuwe pakketten.

Een grote bestelling,
echt een heel grote bestelling,
voor Quilt-TV in the UK.
Peet gaat t.v. opnames maken
met Barnsley en China Blue.

En dus sneden we nog 'even' door!





Het zijn ook de clubs de gesneden moeten worden,
patronen erbij, factuurtje erbij, envelopje erom,
adressticker maken en printen. 
Altijd meer werk dan je denkt.


Heerlijk om dan een leuke foto van LZ'tje te 
krijgen die helemaal in haar nopjes is
met haar nieuwe lapjes!


De tafel gaat weer eens vol met stapeltjes,
deze gaan ook nog met ons mee.

Het is het "laatste ideeën werk"
"Zou het wat zijn als we........?"
voor je het weet roetsjt het mes weer door lagen stof!


Uit Japan weer een volgende bestelling Designmatten.
Ze zijn weer volop verkrijgbaar!
Toen ik zaterdagavond thuis kwam met een zakkie patat
en ik weet dat Frans de kippenpoten in de oven heeft staan,
overvalt mij dat gevoel van rust.

Ken je dat?
Alles is gedaan, alles wat je nog voor vertrek wilde doen,
dat lijstje wat niet op papier hoeft te staan omdat het in 
je hoofd zit.

Op maandag verstuur ik de laatste poststukken,
dat kan gewoon in Hoevelaken.



De volgende 'ik-ga-met-petra-mee-badge'

Morgen rond deze tijd zullen we boarden,
zijn de koffers gepakt en is de 
"ideeen-trein-voor-nu" gestopt.

Over koffers pakken gesproken........
Dat is een klusje waar ik zo een HEKEL aan heb,
dat blijft werkelijk ALTIJD tot het laatst liggen.

Wel weer grappig is dat ik dit keer niet mijn
quiltwerk als eerste inpak, maar 
ten dele gesneden Barnsley pakketten!
Barnsley panels,
twee linialen.


Geen gedral!

Koffer Pakken!


Tot blogs,

tot in Houston,


Juud


Remember; Better finished than perfect




20 opmerkingen:

Judith zei

Dank je wel voor je reactie, te leuk om te ontvangen! Fijne dinsdag.

Kleine Vingers zei

Ik kan me alweer verheugen op het thuis meegenieten van jullie reis. Goede reis en heel veel plezier. En die koffer inpakken, niet voor je uitschuiven gewoon doen.

christine zei

Oh oh wat een mooie lapjes ,stofjes, pakketten, heerlijk een mooie trip maken. Geniet ervan .ik ga zekers mee genieten.
Een gijne vlucht en een goede werkvakantiereis.😊😊

Mien B zei

Judith goede reis ,succes op de beurs in Houston. GENIET ervan en ik kijk uit naar je blogjes om daar dan weer van te genieten.
Groetjes van (Vlisco-)Mien B.

Marguerite zei

Goede reis.
En ik volg je blogjes natuurlijk.
Mee op reis en lekker in mijn eigen bedje slapen.

Marja zei

Wat een heksenketel net zo voor jullie vertrek, heel goeie reis, werk ze en veel plezier! Ook ik lees weer graag mee.

G
Groet

Marja zei

Wat een heksenketel net zo voor jullie vertrek, heel goeie reis, werk ze en veel plezier! Ook ik lees weer graag mee.


Groet

wilma oud zei

Wat heb je nu een spannende baan. Ik ja jullie zeker weer volgen. Goede veilige reis voor jullie twee. Lieve groet van Wilma.

Yvonne zei

Wat een werk al op voorhand! En dan straks in Houston ook weer get gekkenhuis van opbouwen voor Market!
Hoop dat je tussen de bedrijven door ik aan genieten toe komt wat het is wel weef bijzonder om mee te mogen naken!
Safe trip and enjoy! ❤️

Annie Kingma zei

heel veel werk te doen en te regelen.
Knap allemaal.
Goede reis, en ook even genieten toch.
Van werk alleen kan je niet leven.
Groetnis Annie

Floor zei

Jeetje Juud, dat is echt hard werken om al die stofjes te snijden, zulke grote stapels hebben jullie gedaan.
Maar fijn dat alles nu klaar is en dat de rust weergekeerd is.
Nu lekker slapen vannacht en dan op weg naar het avontuur.
Ik leef met je mee vanuit mijn stoel :-)
Succes en een goede reis.

Rita zei

Wat een heerlijke tijd ga je weer tegemoet. Heerlijk naar Houston. Zou best in je koffer mee willen, maar helaas. Geniet en ik ga weer lekker lezen wat er weer allemaal te doen en te zien is. goede vlucht en behouden aankomst.

Annelies zei

Goede tijd in Houston en pas allebei goed op jezelf.

Janet zei

So many packages - so much beautiful fabric. Safe travels :0)

Giovanna zei

Super gedaan meisjes nu nog een goeie reis een fijne beurs en ook plezier en wij lezen gezellig alles mee

OmaSannie zei

Best wel "jaloers"op je, jij hebt echt zo'n geweldige baan en leuk leven.
Naar Houston, nog steeds een droom van mij maar die moet je houden dus ik wacht met smart op jouw verhalen. Heel veel plezier en een goeie reis.

Kyle zei

Safe travels and I'll see you at Festival.

Dientje zei

Wat een voorwerk hebben jullie gedaan. Geweldig. Veel succes en plezier tijdens de reis. Groet, Dientje

Quiltminizusje zei

Have a nice time in Houston, probeer wat uit te rusten in het vliegtuig.
Ben benieuwd naar je volgende blogjes.
Groetjes christine

Walk and See zei

'dat lijstje wat niet op papier hoeft te staan omdat het in
je hoofd zit.'

Bluffer. Maak nou maar een echte lijst op papier dan vergeet je de telefoon niet.

Frans van Walk and See, de lijstjesman