zaterdag 20 juli 2013

Blog Pauze

Her en der zie je ze verschijnen, 
“de blog-pauzes”. 
Hier ook. 
Het is vakantie!
Heerlijk, geen wekker die smorgens af gaat en vooral geen 
‘nog even dit, voordat ik dat….’ 
momenten.

IMG_4490

Maar heel veel van dit. 
Lekker in de tuin, quiltje op schoot, 
kopje koffie, glaasje water. 
Wat er ligt? 
Sue Daleys Antique Sampler, waar ik niet alleen in appliqueer, 
maar ook sticheries in maak.
zoals deze;

IMG_4495

IMG_4492IMG_4494IMG_4497

Momenten waarop LZ’tje langs komt, waarin we DRUIVEN eten (het is niet ALTIJD chocolade hoor!!)
(hoewel.....)

IMG_4491

Vanuit onze achtertuin wens ik jullie een hele fijne vakantie. 
Wij gaan nu drie weken lang niets doen.
Genieten van het mooie weer!
wat steekjes zetten aan Antique van Sue,
of prutsen aan Antique Wedding Sampler van Di,
nog wat doen aan Robin, van Karen,
oh en misschien ook nog even aan Burnt, van Di,
een boekje lezen, van JK Rowling.

vakantie

En laat ik vooral niet vergeten om vooral,
VOORAL te genieten van MAN en KIND
en SJAAK natuurlijk.

Dag,

Juud

35 opmerkingen:

quiltingmieke zei

piep, ik krijg helemaal het vakantiegevoel meid, van jouw blogje te lezen, idd genieten met de grote G
wij nog een weekje en werken en dn ook twee weekjes thuis, johee knuf

Bernadette van gils zei

ik wens jou en de rest van je gezin een fijne vakantie, ik mag nog weekje vrijwilligerswerk doen en dan weekje vakantie
groetjes
Bernadette

Supergoof zei

GENIET ZE SAMEN!
:o)

Martine zei

Dit wordt vast een heel productieve vakantie.
Veel plezier.

Patricia zei

Fijne vakantie !
Groetjes Patricia

Petra Prins zei

Een heel fijne vakantie!!!!

Yvonne zei

Fijn vakantie Judith, geniet er van!

Berna zei

Fijne vakantie!

Phebe and Jane zei

Fijne vakantie!

KijkDaarIs zei

Hé heerlijk vakantie..ik moet nog even wachten....
Er liggen leuke werkjes om uit te kiezen...of gewoon lekker een boek lezen....Geniet er maar lekker van!!
Hele fijne vakantie!!
en de groeten aan LZtje'!!..;0)

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Doeg!!!
Wietske

Quilting Moesje zei

Fijne vakantie gewenst hoor!!
Bij mij nog niet veel steekjes, maar juist tijdelijk extra avonddiensten werken nog even ....
Kinders zijn wel al vrij:-):-)

Groetjes,simone

Gonny zei

Geniet van alles met de vakantie (en daarna OOK!!!)

Quiltlia zei

Een hele fijne vakantie,wat wil een mens nog meer zon tuin en een quiltwerkje HEERLIJK.
Groetjes Lia

Jane in Cumbria zei

He, ja, heerlijk vakantie, net als vroeger...;o))) Geniet er van!

Anoniem zei

Heerlijke tuin heb je en heel veel plezier!
Ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt straks.
groetjes,Truus uit Drenthe

Floor zei

Heerlijk om 3 weken te genieten van je vakantie in je achtertuin!
Moet het wel lekker weer blijven natuurlijk, want dan voelt het pas als echt zomer!
Mmmm.... jullie eten dus chocolade én druiven.... de chocolade was zeker al op, of mocht niet op de foto :-)
Geniet maar van de rust en de lapjes en vooral van elkaar.
Groetjes,
Floor

Phyllis zei

Enjoy!!

Céline zei

Bonnes vacances, Happy holiday

christine zei

een fijne vakantie gewenst heerlijk in de tuin met een zonvergoten terras of als het weer niet echt mee zit lekker in je mooie hobby kamer. ben heel benieuwd weke quilt je voorkeur heeft deze vakantie.
christine

Hennie zei

Fijne vakantie!! Heerlijke foto's!!
Groet, Hennie

Heleni zei

Geniet,
Doeidoei.

Janny zei

Hele fijne vakantie Judith. Geniet van het samen zijn.
Groetjes Janny

ella zei

Kijk na het lezen van dit blogje baal ik dan weer dat mijn vakantie alweer voorbij is. Evengoed wens ik jou en je gezin een heerlijke vakantie.

Anoniem zei

Pas op dat je niet TE moe wordt van al deze leuke dingen, want ook dat kan gebeuren!!! Fijne vakantie!!!

Unknown zei

Een hele fijne vakantie geniet er maar lekker van

Groetjes Nellie

Carin zei

Geniet van alles wat je van plan bent te doen !!! Fijne vakantie !

Noa zei

Een fijne vakantie gewenst al zal ik je blog praatje erg missen,ook ik heb 3 weken vrijen wil toch proberen om maand 2 nu te doen van de robins nest

Wilma Kuin zei

Fijne vakantie!!

marianne zei

Fijne niks doen dagen gewenst en leef en geniet iedere dag.
Met of zonder steekjes :-)

carina zei

Met dit weer begint het al heel goed. Lekker in de tuin genieten! Fijne vakantie

Ingrid zei

Een hele fijne vakantie!!!

Guusje, zei

Fijne vakantie geniet ervan nog 6 weken dan ben ik ook aan de beurt.

Gert zei

Geniet lekker van je vakantie, en van de dingen die je doet. Het bloggen komt vanzelf wel weer een keer, nu eerst lekker genieten.

jolanda zei

Natuurlijk ben ik erg laat, maar ik wil je toch graag even heel veel plezier wensen deze vakantie. Het is in ieder geval prachtig weer dus het kan niet anders dan dat je het heerlijk hebt. ;-)