maandag 7 januari 2013

Back on Track

De Kobo
(weet je wel de oh zo handige compacte, kleine handzame e-reader) is weer boven water.
Waar die was?
Tja.... deze lag in de kofferbak in een boodschappentas! Ik had mijn schoudertas, met daarin mijn e-reader, in de boodschappentas gedaan omdat die laatste weer terug de kofferbak in moest. Daar is mijn e-reader uit mijn schoudertas gevallen………. En heb ik wel mijn schoudertas uit de boodschappentas gepakt, maar niet gezien dat de e-reader was blijven liggen.
Gelukkig bestaat er ook nog zo iets als
"boodschappen" doen.  En dus kwam ik niet alleen thuis met de rauwe andijvie stamp, maar ook met.......... (pfft gelukkig maar)
IMG_2149

En Sjaak is ook weer 'back on track'. Gewoon je eigen gang gaan, niet al te goed lezen naar wat er staat. Gewoon je malletje maken, naadtoeslag (zoals we altijd doen) erbij knippen, snijden, what ever en door.
En door ging ik, lachend, eindelijk!
IMG_2150
Muziekje aan, kaarsjes branden, laat het buiten maar lekker grauw wezen, ik zit hier goed. Het ultieme "wie doet mij wat" gevoel in het kwadraat.
Ik zit lekker op mijn uppie,
in prima gezelschap!
En ook hier rommel ik weer aan.
In het midden van mij blok een tekst van een sticherie die we afgelopen december in Naaldwijk kregen tijdens de Kerst High Tea.
Een Mooie tekst die mij herinneren zal aan een leuke Tea in een super gezelschap.
IMG_2165
He lekker dat het weer loopt.

 
Fijne maandag allemaal,
Doeg Juud

en dan nog even een knipoog naar een collega van mij;

"Lieve Berreke, een dikke zoen van mij voor jou!
Nu maar hopen dat ik dit ‘duck-gevoel’ kan blijven waarmaken."


donald duck



15 opmerkingen:

Berna zei

Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen en met het duckgevoel van Berreke zal dat ook wel lukken denk ik. Tot vanavond!

Lida zei

Gaaf blok geworden met een geweldige tekst! Fijne dag
Lida

Elisabeth zei

Prachtig is je blok geworden en je DJ zo goed als af...geweldig mooi en uiteraard heb ik spijt dat ik niet doorgezet heb, maat dat komt vast nog wel!! Groetjes en een fijne dag!

Rennie zei

Heerlijk voor je dat alles weer back is en op de rails! Fijne week!

Floor zei

Een mens kan wat af zoeken in zijn of haar leven.
Weet je dat ik soms meer tijd kwijt ben in mijn atelier met zoeken naar dingen die ik net nog in mijn handen had, dan met het eigenlijke werk?
Maar gelukkig heb jij je speledingetje weer gevonden en kan je lekker in je gezellige uppie aan de quilt.
Groetjes,
Floor

sylvia zei

en zo komt alles weer goed........he, gelukkig maar!!!
;;))

Inge zei

Fijn hoor, dat je het goeie spoor weer te pakken hebt. Je zit daar ook lekker te glunderen achter die naaimachine. Huh? Naaimachine? Juud en de naaimachine, mmmm.... nou blijkbaar gaat dat ook lekker LOL
En Berreke en Duckgevoel snap ik niet, maar maakt niet uit. Als jullie twee er maar blij van worden.

Doeg terug,
Inge

jolanda zei

Jij hebt er zin in, dat zie ik meteen! :-)))
Leuk zo met dat stitcherie blok erin verwerkt... blijft toch altijd een herinnering aan een leuke dag hé?

Carin zei

Wat fijn dat je de e=reader weer hebt gevonden en je hebt weer een prachtig blok erbij. Je punten van de DJ uit je vorige bericht zijn weer een plaatje.

Guusje, zei

Gelukkig alles is weer goedgekomen, soms zit ook echt alles een en zomaar ineens zit het weer geweldig mee. Fijn om te zien dat je er weer veel plezier in hebt,

Elsbeth zei

leuk idee zo met dat middenblok en je zit echt te glimmen achter je machine!!

quilting Jeannet zei

Je foto ziet er in elk geval heel anders uit dan in je vorige logje; Komt zeker door de tekst op de stitcherie.....weg pech!

Yvonne zei

Heerlijk zo lekker bezig zijn in je kamertje, en aan het blok te zien gaat het voorspoedig!

Yvonne zei

Heerlijk zo lekker bezig zijn in je kamertje, en aan het blok te zien gaat het voorspoedig!

Supergoof zei

Hoi Glunderend koppie!
Nog 2 nachtjes slapen,....
;o)