zondag 6 november 2011

Zondagavond!!

Een paar keer knipperen met je ogen en dat
weekend is echt al weer voorbij.
Zo is het mij vorige week eigenlijk ook vergaan, maandagochend komt,
knipper, knipper en het is donderdagavond.
Het gaat super snel.
Het was wel een lekker weekje. Maandagavond zat ik heerlijk met
Berna te quilten. Het is echt super gezellig.
Berna druk met haar SBS en ik in de weer met Sjaan.
Ik maak een makkelijk bruin blokje, de eerste van de 20!

Blokje twee is geknipt, maar daar ben ik (nu bijna een week verder)
nog niets mee verder opgeschoten!

Maxime maakt een foto van ons beide.

En hier de andere 18 getekende patroontjes.

Ook vertel ik Berna met enig enthousiasme dat ik me heb aangebeld voor
Camelot, een bom bij Janine in Brielle
En wat denk je wat? Op dinsdagochtend kreeg ik een smsje op mijn werk,
"ik doe met je mee". Super leuk Berna!! Kunnen we binnenkort
samen aan de slag!

Ik zie je morgenavond!

Juud

5 opmerkingen:

Lida zei

Wat ziet dat er gezellig uit jij en Berna samen aan de steekjes! Ik vind jouw voorbereiding van je blokken er zo mooi en georganiseerd uitzien! Veel plezier met de volgende gezamenlijke steekjes, groetjes
Lida
O.S. Doe haar de groetjes!

Phebe and Jane zei

Wat zitten jullie daar gezellig!! Samen quilten en kletsen is heerlijk, vind je niet?
Groetjes,
Marian

Berna zei

Het is genieten zo samen prullen en ook samen uitkijken naar ons eerste pakketje. Zou het zijn wat we ervan verwachten? Niet alle blokjes (cirkeltjes) zijn even makkelijk zag ik wel. Maar samen staan we sterk!
Slaap lekker en tot morgen!

Willy zei

Dat ziet er heel gezellig uit. Fijn dat het zo goed klikt. Leuk om zo samen bezig te zijn met dezelfde hobby.
Fijne week, groetjes

Floor zei

Wat ziet dat er gezellig uit, jullie samen aan tafel onder de daglichtlamp.
Die nieuwe bom die je gaat maken, is heel mooi en erg apart met die ronde blokken.
Lijkt me niet makkelijk, maar dat lees ik t.z.t. wel op je blog.
Succes!
Groetjes,
Floor