woensdag 22 mei 2019

In de Winkel

Na alle druktes,
het opruimen van de winkel
(twee keer een mini verhuizing,
en je hebt echt HEEL VEEL
en NOG MEER
rotzooi)
neemt het leven weer haar gewone gang.

Workshops,
ik maak niet eens van alles foto's,
ben soms ook gewoon te bezig 
om daar aan te denken.


Afgelopen vrijdag zat de Just take Two groep aan tafel.


We zijn al even onderweg,
en komen de meest mooie blokken over de tafel.


Het zijn niet alleen mooie blokken,
maar ook verschillende naai technieken
die over tafel komen.


En dat maakt het werken in groepsverband
aan een en dezelfde quilt zo leuk!


Kijken bij de een,
en kijken bij de ander. 


Hier is het patroon gevolgd,
en is het hexagon middenstuk van de
maakster zelf. 


Allerlei tinten groen/blauw. Tot een gek
beertje aan toe!


Mooie harten,
perfect uitgevoerd. 




En een eigen projectje!


Wie komen er smiddags naar de winkel!
Lisa en Louise van 
Max and Louise.
Wat gezellig.


Natuurlijk snel even een ommetje door Zutphen gemaakt,
dan moet je de stadsmuur,
de pelikaan, de oude bornhof toch echt
even gezien hebben.


Op zaterdagochtend was daar de groep
voor de Mystery van Jen Kingwell.


Mega gezellig,
werken?
Mwah, het is toch meer 'gezellig visite' hebben
waar jij je enorm op verheugd hebt!






Twee dames hebben de cirkels allemaal al af!
Daar wordt met enige jaloezie naar gekeken.
Maar het is geen wedstrijd, en dat moet 
het ook vooral niet worden.


De middag is weer helemaal anders.
Rosa Biddlecombe,
de tweede groep. 


Ook hier mooie resultaten


Waarin soms enorm in gefussy-cut is,
super leuk!


Begeerlijke blikjes met dito inhoud.


Nog een prachtig begin.
De lijnen voor de initialen zijn nog leeg,
'ik weet niet wat ik erin moet zetten'
verzucht Mieke.
"I love Juud"
roep ik!
We moeten er smakelijk om lachen.


En het zoeken van passende kleurtjes.....
Mieke draait daar haar hand niet voor om!


Een leuk speldenkussen,
"hier in de winkel gemaakt,
jaaaaaaren geleden!
Het blijft een moppie.


Nog meer mooie blikjes met inhoud.....


Wat een BAAN!

Fijne woensdag,

Tot Blogs,



Juud


Remember; Better finished than perfect!



12 opmerkingen:

BezigeBijMirjam zei

Mooie projecten allemaal en er wordt zo te zien ook keurig gewerkt!🤗

els zei

Wat een prachtig, perfect laat je zien! Maar het allerleukste, allerliefste vind ik toch je eigen project(je?): de vierkantjesblokken.

els zei

Het woord "werk" is plotseling verdwenen!

Marguerite zei

Ohhh waarom zitten er niet veel meer uren in een dag?
Zie zoveel mooie blokken voorbij komen, die wil ik ook roept een stemmetje in mij.

audrey zei

So much beauty in this post! Loving all the applique especially.:)

christine zei

Oh wauw wat een pracht alemaal . De cirkjels van stippeltjes stof wauw .
Als ik niet al gek op quilten was dan had ik nu een probleem het straalt echt (wil ik ook) uit.
Nu ben ik opgevoed met niet jaloers zijn zelf beginnen .pfff.
Ik ben er ook aan begonnen de Rosa gelukkig .
Echt genieten allemaal.

Dientje zei

Wat prachtig weer en zulke mooie combi’s. Pff. Het kost moeite om je niet gek te laten maken. Groet, Dientje

Ineke zei

Heerlijk om zoveel moois voorbij xien komen, inspiratie genoeg voorlopig of niet dan?
Fijne dagen 🌷😊

Floor zei

Zit hier ook wel een beetje jaloers te kijken en te lezen Juud.
Wat een heerlijke baan heb je toch! Kan me voorstellen dat je - ondanks dat je vast je vorige baan wel mist - niet meer terug zou willen.
De hele dag in de lappen…. daar krijg je toch nooit genoeg van?
En dan al die mooie projecten zien van iedereen...
Jij bent leuk bezig met kleine vierkantjes, ziet er ook schattig uit.

Coby Breitner zei

Tja ik heb het geprobeerd al die lapjes op mijn werk uit te stallen, maar neehoor bij mij vinden ze het niks. Jammer he anders kon ik ook mooi hobbyen onder werktijd.
Geintje ieder zijn ding, maar jij hebt wel een superbaan.

Phyllis zei

Wat een lekkere blogpost, heerlijk om al die verschillende projecten voorbij te zien komen. En helemaal heerlijk voor jou om ze in het echt voorbij te zien komen. Vind vooral die Rosa van Mieke bijzonder, die vorm van de vaas en dat stoffengebruik (die zwart witte stof ertussen, je moet er maar op komen). Maar allemaal, top!

Arslan zei


TechSystem.us
Best electric tankles water heaters 2019
Best Whole House Water Fillter