maandag 14 november 2022

UFO Maandag


Wanneer je twee weken lang niet blogt is er natuurlijk wel van alles gebeurd!

Vooral heel veel op quilt gebied, of in mijn geval op borduur gebied.

 

In Zutphen hebben we een bee op de zaterdag,
super gezellig om weer met elkaar aan tafel te kunnen zitten.

Heerlijk om elkaar te zien, om de verhalen te horen over bijvoorbeeld
een huwelijk waar de Nederlandse Oma natuurlijk bij moest zijn in de USA.

Of om de mooie Settle Quilt ontworpen door Judy Newman van Iety te bewonderen.
De quilt is voor haar paardrijdende kleindochter 
met aangepast borduurwerk, uiteraard met paarden.


Het is ook de vrijdag van opnieuw rommel in huis.
De bar aan de keuken en de spatrand worden geplaatst.


Hilde is er ook en besluiten wij om vooral lekker
naar buiten te gaan.


Het is prachtig herfstweer en oh zo zonde om binnen te blijven.



Samen wandelen is natuurlijk ook mega gezellig.


Vroeger overkwam het weer ons gewoon,
bij donkere wolken ging je gewoon harder fietsen of lopen.

Nu heb je allerlei mogelijkheden om te zien of het mogelijk
is om zonder de regen naar buiten te gaan.

Ons overkwam het weer zoals het dat vroeger ook deed.

En eindigden wij, gelukkig net toen we in een winkel stonden. 
in een heftige 
regen, onweer en hagelbui!

Ik heb nog overwogen om Frans te bellen, 
maar regenbuien trekken ook weer over.....


En hebben wij lekker genoten van het herfst weer.


Na de regenbui, genieten we van de bar, de spatrand en moet dat
natuurlijk gevierd worden!


Het is een lekkere plek om aan te zitten,
heerlijk in het licht en vlak bij de koffie!


Hilde had een mooie quilt bij zich van Chris.
We mochten er samen een mooie rand voor uitkiezen
in de winkel. 



Het was ook weer tijd om samen te bee'en.
Wat heb ik dat gemist de afgelopen maanden.


Heerlijk aan tafel, fijn om elkaar weer te ontmoeten,


Zoals hier met Mirjam.


En een paar dagen later op de fiets naar Terschuur.
Dit heb ik honderden keren gefietst en 
toch zag ik nu de mogelijkheid om te verdwalen!

 Niks ergs, je komt altijd aan,
nu met een ommetje.


Maar dan wel een ommetje met een uitzicht. 
Eenmaal Hoevelaken uit en je bent gelijk op het
platteland. Lekker.


Ufo Maandag!

Elly, Mieke en ik. 
Mieke en Elly druk met hun 
"The Tree, the santa, the turkey en me".
En ik met een inhaalslag op de 
Here, There and Everywhere.


Mieke heeft haar middenstuk al klaar.

Vandaag is het weer maandag,
eerst naar de kapper en dan UFO Bee,
gezellig.


Fijne maandag allemaal,


Juud


Remember; Better finished than perfect!







7 opmerkingen:

Margot zei

Weer fijn om te lezen !
Wat gezellig zitten aan de keuken , profiteren van het lichtinval .

Zulke fijne " werkstukken "
Jouw borduurwerkje gaar super snel ....ook ik heb dat borduurtje
en zal het pakken vandaag om er ook aan te beginnen , maar dan blijft mijn quilt werk weer liggen , keuze's maken !

Fijn , gezellig blog , lees & kijk plezier bij jou hoor Judith !
Fijne week , met nog zachte temperaturen , dus wandel week toegewenst !

Marguerite zei

Wat ben ik dan toch een huismus
Stilletjes wel een beetje jaloers op jou.
Jij kent zoveel leuke mensen met dezelfde hobby.
En iets vieren met een heerlijke taart is natuurlijk helemaal super...

Ineke zei

Hallo Judith, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Prachtige keuken en nu helemaal af. Lekker gebak staat er , maar wat is het? Gezellig Bee-en
Groetjes, Ineke

Coby Breitner zei

Wat heerlijk die extra rand/tafel langs de keuken. Fijne extra ruimte lijkt mij.
groetjes Coby

Dientje zei

Heerlijk, gezellige blogje. Wat een activiteit en energie. Wat een multifunctionele spatrand, lekker plekje zo te zien. Groet, Dientje

Phyllis zei

Heerlijke blogpost en wat is je keuken fantastisch mooi geworden!

Ahitra Gaethon zei

As a sign of gratitude for how my husband was saved from Lymes, I decided to reach out to those still suffering from this.
My husband suffered from Lymes and it was really tough and heartbreaking for me because he was my all and the symptoms were terrible, we tried various therapies prescribed by our neurologist but none could cure him. I searched for a cure and I saw testimony of so many people who were cured from Lymes , and so many others with similar body problems, and they left the contact of this doctor who had the herbal cure to Lymes. I never imagined Lymes had a cure not until I contacted him and he assured me my husband will be fine. I got the herbal medication he recommended and my husband used it and in one months he was fully okay even up till this moment he is so full of life.Lymes has a cure and it is a herbal cure contact the doctor for more info on drituaherbalcenter@gmail.com Dr Itua can cure Herpes,Hiv,Cancer,ALS,Copd,HPV,Lupus,MS,Diabetes, and other disease talk to Dr Itua on how to get the medication. Thanks for reading my testimony . https://drituaherbalcenter.com/shop/